Avatar billede moritz Nybegynder
21. februar 2003 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Grafik Problemer

Hejsa

Jeg har netop fået nyt bundkort i min comp (eller dvs byttet det gamle af samme slags) men jeg har problemet med grafikken i visse 3d spil som f.eks. Warcraft III. Problemet går ud på at billedet tit når der sker noget "hakker" enkelte hak, hvor man kan høre computeren "tænke" et ½sekundt hvor der er sort skærm hvorefter det fortsætter normalt, og til sidst går det helt galt og billedet splittes i 2 og blandes med sort... og fryser... Det kan ikke helt beksrives hvordan det ser ud, men ikke rigtigt..

Sys:
Xp1600
Daytona Geforce 4 ti-4200 (nyeste nvidia driver)
512 mb ddr pc2100
Epox 8K7A+
Windows XP Pro DK
Avatar billede bredker Nybegynder
21. februar 2003 - 21:18 #1
Det er ikke dit bundkort der er problemet , men derimod dit grafikkort der er for lidt ram på eller der er noget galt med rammene på grafikkortet
jb
Avatar billede lrd Nybegynder
22. februar 2003 - 10:04 #2
Grafikkortet har da ikke for lidt RAM.... Hvilken version har du hentet til grafikkortet? Har du den nye direktX
Avatar billede cykellapper Nybegynder
22. februar 2003 - 11:35 #3
Hvad har du sat AGP aperture size til i BIOS? Den skal stå på 128-256 MB
Avatar billede moritz Nybegynder
22. februar 2003 - 13:38 #4
den står til 128 mb
Avatar billede moritz Nybegynder
22. februar 2003 - 14:05 #5
har den nyeste detonator... og directx 9...
tror jeg har fået det til at køre ordenligt men er ikke sikker... skriver senere med update ;)
Avatar billede moritz Nybegynder
23. februar 2003 - 14:14 #6
problemet løst... ved dog ikke hvad det var...