Avatar billede cyberlalle Nybegynder
05. november 2000 - 18:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Point

Værs\'go!
Avatar billede hatecaps Nybegynder
05. november 2000 - 18:23 #1
Avatar billede hatecaps Nybegynder
05. november 2000 - 18:24 #2
oopos  :-)
Avatar billede snowball Novice
05. november 2000 - 18:24 #3
øøhhh...hvad har du lige gang i ???

Snowball
Avatar billede hatecaps Nybegynder
05. november 2000 - 18:26 #4
hehe, lidt for hurtig , snowball ;-)
Avatar billede borrisholt Novice
06. november 2000 - 08:21 #5
hatecaps>Sidder du ig tildeler dig selv points ?

Jens B
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. november 2000 - 10:29 #6
cyberlalle/hatecaps>> Forklaring ASAP ! Kommer denne ikke, bliver brugerprofilerne slettet.
Avatar billede delphi Nybegynder
06. november 2000 - 11:01 #7
I ovennævnte indlæg beslutter Cyberlalle at spørgsmålet skal gå fra 200 til 700 point.

Jeg kender intet til cyberlalle, men HateCaps har haft mange fornuftige indlæg i Delphi forumet, så jeg tror at denne sag er ok.

Har du derimod set http://www.eksperten.dk/spm/32078 ??

Delphi
Avatar billede hatecaps Nybegynder
06. november 2000 - 20:33 #8
andreas >> i løbet af min besvarelse af http://www.eksperten.dk/spm/31937 lovede cyberlalle yderligere point for yderligere funktionalitet udover hvad der var forlangt i det oprindelige spørgsmål. Det \"leverede\" jeg, men cyberlalle kom til at acceptere mit svar til det oprindelige antal point. Derfor blev vi enige om at han skulle oprette dette spørgsmål for at kunne gi\' mig de sidste point. En praksis som jeg har set adskillige gange her på eksperten. At cyberlalle glemte at putte det gamle spørgsmål som reference burde være afklaret med mit svar.

Hvis I ellers gad læse det gamle spørgsmål igennem burde der overhovedet ikke være nogen grund til al denne ståhej !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
06. november 2000 - 21:11 #9
hatecaps .. har du læst de beskeder jeg har sendt til dig over ICQ?

Her er de igen:

Hvis man har startet programmet imens der er billeder i bibioteket og så fjerner dem imens programmet kører - vil den vise den sorte boks oven i det gamle billede - kan det rettes?

Hvis man sletter er billede i det øjeblik den skal til at loade det - så melder den fejl om at en ikke kan finde filen - kan man lave sådan at den ser bort fra det og går videre?

Når man smider et billede op i biblioteket og der ikke er andre billeder .. så melder den fejl om at den ikke kan finde filen - med det samme jeg prøver at flytte filen over i bibet - melder den fejl om at billedet ikke kan åbnes!
Avatar billede hatecaps Nybegynder
06. november 2000 - 21:55 #10
jeg kigger på det

ha\' det godt
hatecaps :-)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
06. november 2000 - 21:59 #11
hmm, prøv lige dette her

der er to steder hvor du har

Image1.Picture.LoadFromFile(Path+srec.name);
Image1.Stretch := (image1.picture.Width > image1.width) or (image1.picture.height > image1.height);
delay(sek*1000,True);

prøv at lægge de tre linjer ind i en try except blok

try
Image1.Picture.LoadFromFile(Path+srec.name);
Image1.Stretch := (image1.picture.Width > image1.width) or (image1.picture.height > image1.height);
delay(sek*1000,True);
except
  on exception do
  begin
    // absolut ingenting
  end;
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
06. november 2000 - 23:14 #12
Jamen den guide du gav mig var fin nok til et bestemt tidspunkt - men så fejlede den .. vil du ikke fikse det og lægge den op på adressen igen?

Jeg dropper det med Delphi og holder mig til ASP :o)

Sig lige til når den er klar :o)