Avatar billede jones_net Nybegynder
21. februar 2003 - 14:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Digital kamera pri - på Tenerife

Hejsa

Jeg skal snart en tur til Tenerife, og har utallige gange læst, at der er billig elektronik dernede, men jeg kan absolut ikke finde nogle aktuelle priser eller online butikker.

Hvis I har tid, så prøv at se om I kan finde priser på digitale kameraer (specielt Ixus v3, hedder også PowerShot 230, og Pentax Optio 330 RS).

Tenerife er en del af De Kanariske øer som hører under Spanien. Dog er de ikke underlagt samme handelsaftaler, og derfor er spanske priser ikke gode nok...

Håber I kan hjælpe:-)

/J
Avatar billede ffn Nybegynder
21. februar 2003 - 18:07 #1
jeg ville ikke turde det...det er en flok bondefangere der bar ser penge penge, penge og din garanti/reklamationsret kan du skyde en hvis pil efter..de er klar over du rejser hjem inden for en uge.
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. februar 2003 - 19:10 #2
ved der er en vis risiko - det er derfor jeg vil se priserne, inden jeg beslutter mig for at løbe risikoen. Hvis det er billigt nok, er den værd at løbe...

/J
Avatar billede jakobam Nybegynder
24. februar 2003 - 10:29 #3
Hej

Jeg var på Tenerife over nytår (fin tur - El Teide (vulkanen) er det hele værd.)

Det er rigtigt at de har en del elektronik til salg dernede - men jeg fandt det faktisk ikke specielt billigt. Så jeg ville nok hellere købe et kamera over nettet, hvis jeg skulle finde et billigt kamera.

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
24. februar 2003 - 12:08 #4
jakobam>> OK, tak for info:-) Jeg har været ved at kigge efter priser i England og Tyskland (skal derned til CeBit) og ummidelbart ser det ud til, at der er en del at spare - specielt på Ixus v3:-)
Smider du ikke lige et svar?

/J
Avatar billede peterk Nybegynder
26. februar 2003 - 14:22 #5
Jeg har lige været på Tenerif, og det er ikke specielt billigt. Gansk som i DK
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. februar 2003 - 10:50 #6
jakobam>> smider du ikke lige et svar? Eller vil du ikke have point?

/J
Avatar billede jakobam Nybegynder
27. februar 2003 - 11:44 #7
Hej Jones - ja, men jeg ved ikke helt hvor du vil hen med dit spørgsmål. Jeg ville nok først tjekke et kamera på http://froogle.google.com - og også tjekke http://www.amazon.co.uk (hvor jeg købte mit).

vh Jakob
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. februar 2003 - 15:38 #8
Det jeg egentlig ville vide var, om det kunne betale sig at købe kameraet på Tenerife, nu hvor de er et frihandelsområde, i forhold til priserne herhjemme og i England og Tyskland. Men du skrev at det ikke var specielt billigt, og derfor kan jeg lige så godt købe det i Tyskland, da jeg skal derned om 14 dage...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
18. marts 2003 - 09:45 #9
jakobam>> smider du ikke lige et svar, så jeg kan få lukket?

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2003 - 11:19 #10
jeg lukker - har købt det herhjemme, og jeg håber at få det i morgen:-)

/J
Avatar billede jensendk Nybegynder
23. april 2003 - 11:57 #11
www.digital4u.dk er RET billige med digitalt udstyr.
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2003 - 12:33 #12
Jep, og det havde også været mit første valg, men da de ikke tog dankort på Nettet, blev det prisbaskeren.dk da de samtidig var lidt billigere...

digital4u: 3868,-
prisbaskeren: 3845,-

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
23. april 2003 - 12:34 #13
priserne er inkl. fragt og gebyrer

/J