Avatar billede longshanks Nybegynder
21. februar 2003 - 11:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Job som web-udvikler/programmør søges

Datamatiker med forkærlighed for webprogrammering søger job i københavnsområdet, jeg har erfaring indenfor:

ASP, JSP, .NET, JAVA, C++, HTML, CSS, XML osv

Jeg har lavet professionelle jobs indenfor alt lige fra små gæstebøger/nyhedsbreve til hele sites med content management(demonstrationer forevises efter aftale)

Med venlig hilsen

Allan
Avatar billede professoren Nybegynder
21. februar 2003 - 16:55 #1
Du kan sende en KORT resume til os på:
headhunter@dkmail.zzn.com

Er du interesseret i at arbejde på en iværksætter projekt? Med mulighed for
at være medejer senere? Kan du arbejde gratis i opstartsperioden ?
Avatar billede longshanks Nybegynder
23. februar 2003 - 18:45 #2
Vil gerne lige have lidt info omkring hvad jeres firma hedder og hvad i laver tildaglig. osv. før jeg sender mail :)
Avatar billede professoren Nybegynder
24. februar 2003 - 12:59 #3
kig under "e-løsninger", "iværksætter"  "ideér"  her på eksperten!
Avatar billede ibw Nybegynder
26. februar 2003 - 14:14 #4
Lyder interessant :-)
Hvis du kan arbejde i Roskilde ser jeg meget gerne et møde snarest...kontakt mig på jva@webproof.dk.
Avatar billede longshanks Nybegynder
05. marts 2003 - 12:53 #5
Jeg søger stadig.......... :)
Avatar billede longshanks Nybegynder
08. april 2003 - 16:54 #6
nedlægger spørgsmålet!!!!
Avatar billede theprofessor Nybegynder
18. juni 2003 - 16:45 #7
fik du job?
Avatar billede longshanks Nybegynder
19. juni 2003 - 08:25 #8
nope, søger stadig......