Avatar billede vlamik Nybegynder
05. november 2000 - 16:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kode til at gemme filer .

Hvordan kan man gemme teksten fra RichEdit til en fil, og hvordan kan man hente den igen - Dette er et MEGET vigtigt spørgsmål, og det skal gå hurtigt, så jeg giver alle mine point (445) til den som besvarer spørgsmålet med den bedste besvarelse .
Mvh. MiKKeL
Avatar billede aventtech.com Nybegynder
05. november 2000 - 16:05 #1
RichEdit1->SaveToFile(\"file.txt\");
RichEdit1->LoadFromFile(\"file.txt\");

Vh. AventTech.com
Avatar billede vlamik Nybegynder
05. november 2000 - 16:10 #2
Tusind tak for det hurtige svar !
I er simpelt hen bare for gode !!!
TAAAAAK !
Jeg er så glad nu !
Nå, men det var også alle mine point, så der går nok lidt tid før jeg spørger igen :-)

Mvh. MikkeL
Avatar billede blazer Nybegynder
05. november 2000 - 16:13 #3
Er ikke 100% sikker...men jeg har en stærkm istanke om at det er snyd!

Jeg ved intet om c++ ..........men jeg tvivler på at den fatter. Richedit1->savetofile

ahah.........

og det hedder en richtextbox...ikke en richedit!
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 16:32 #4
Avatar billede aventtech.com Nybegynder
05. november 2000 - 16:34 #5
Prøv lige at hør her blazer, først anklager du mig i det andet spørgsmål (med banjodan), og kommer du her og påstår at man ikke kan bruge RichEdit1->SaveToFile, hvilket man heller ikke kan undskylder meget, det er selvfølgelig:
RichEdit1->Lines->SaveToFile();
Og det kan den altså godt...
Avatar billede aventtech.com Nybegynder
05. november 2000 - 16:37 #6
Jeg har været på eksperten et stykke tid og var heldig at finde to spørgsmål der gav en hel masse point. Det kan I sgu da ikke anklage mig for. Helt ærligt, er det nu også blevet ulovligt?

Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 16:38 #7
to meget ens spørgsmål, oprettet inden for ti minutter, som du svare på med under 2 minutters forsinkelse! Ja det er snyd. Og lad nu være at prøve at bortforklare! Det prøver alle, og tilsidst indrømmmer de. Slet dine profiler, og start på ny!

Sjovt at dine svar, og de to spø. alle følger samme form med \"mvh XX\" . Ikke særlig originalt!
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 23:17 #8
gav du op?
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 23:21 #9
når man nu snyder, hvorfor så gøre det så dårligt.
Du må være dummer end de fleste!

http://www.aventtech.snoop.dk/

Flot side du har aventtech.com, og flot indgangstekst:

\"Velkommen til AventTech.com.
Vi er nu igang med vores nye design, så glæd dig !
Vlamik Hompage (vlamikhomepage.net) har skiftet navn til AventTech.com \"

Avatar billede jimmer Nybegynder
06. november 2000 - 10:15 #10
hehehe prøv at bortforklare den aventteck.com