Avatar billede szks Nybegynder
05. november 2000 - 15:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nyt logo til min side!

Jeg søger et nyt logo til min hjemmeside
http://www.chartsinc.net/s3/

gerne noget med noget fade, hvis det er muligt.
Ellers er det egentligt op til dig hvordan det skal se ud. Bare farverne passer en smule sammen :)
kontakt mig også på icq nr. 41991102
Mark
Avatar billede falafelone Nybegynder
05. november 2000 - 15:33 #1
Skal der stå MP3 Ocean?
Avatar billede nire Nybegynder
05. november 2000 - 15:37 #2
Er det ikke ulovligt at downloade MP3
Avatar billede jd Nybegynder
05. november 2000 - 16:13 #3
szks-> FEEEEDt design!! :)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2000 - 17:00 #4
Fed side, jeg kigger lige på det og sender noget til dig.

VH Spacemaninc
Avatar billede szks Nybegynder
05. november 2000 - 18:03 #5
Bare skriv MP3 Ocean på det,

men hvis det er muligt så vil jeg da også gerne have psd filen med, så jeg selv kan ændre det, hvis nødvendigt :)
Avatar billede falafelone Nybegynder
06. november 2000 - 00:52 #6
http://www.onique.subnet.dk/temp/mp3ocean.gif

Teksten kan du selvfølgelig bare ændre til hvad du syntes passer.
Avatar billede flax Nybegynder
06. november 2000 - 05:25 #7
http://www.cheese.subnet.dk/mp3ocean.jpg

har sat noget midlertidig ind i toppen af din side.. det tog 10 min . at lave, så jeg bliver ikke videre skuffet hvis du ikke vælger mit forslag.. *G*

Skriv dog hvis du vil have psd fil..
Held og lykke med sitet , fedt design på det..
Avatar billede flax Nybegynder
06. november 2000 - 05:27 #8
Ligesom farven kan justeres, kan størrelsen selvfølgelig også.. jeg synes selv det \"fylder\" for meget for oven..
Avatar billede milo Nybegynder
06. november 2000 - 10:06 #9
Avatar billede szks Nybegynder
06. november 2000 - 18:26 #10
Fede logoer allesammen !
Men jeg må jo vælge et fra, og det som falafelone har lavet, synes jeg passede bedst.
Men før jeg lige accepterer falafelone,
ville jeg høre om det ville være for meget besvær for dig at lave noget tekst til sectionerne på siden: http://www.chartsinc.net/s3/
Jeg har selv prøvet at lege lidt med at lave noget der passer til logoet (farverne passer ikke helt, logoet skal ikke røres ved, det er helt fint!)
Men det jeg har lavet er ikke ret godt, så håber du også kan hjælpe med dette !
er det muligt at få psd filen sendt til min email: samthe_man2@hotmail.com
så jeg selv kunne ændre i det hvis nødvendigt ?
tak på forhånd
SaM
icq 41991102
Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2000 - 08:42 #11
jeg har pillet mit ned igen...så I skal ik undre jer over hvorfor linket ik virker...
Avatar billede falafelone Nybegynder
07. november 2000 - 15:47 #12
Kontakter dig lige over ICQ