Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. februar 2003 - 18:41 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

vil ha en bærbar pc!?

Skal ha en ny pc men vil hammer gærne ha en bærbar men når jeg skal spile cs kan jeg så bare smide en skærm\kayboard\mus i og så bare spille? vil det være lige så godt som en normal pc? alså keh jeg bruge det til spille computer (en del spil) computeren vil ha min 2 ghz pentium
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. februar 2003 - 18:44 #1
kna den bruges til spille computer ved lan (fx the party)
Avatar billede the_snow Nybegynder
20. februar 2003 - 18:45 #2
well, well der er altid en del forskel... bærbare pc'er har ofte mindre ram på eks grafikkortet hvilket gør ens fps i eks Cs bliver dårlige...

Men hvis du sørger for at købe en bærbar med stor cpu, meget ram og et godt grafikkort skulle/burde der ikke være nogen forskel på den og en "stationær"
Avatar billede shadow2000 Nybegynder
20. februar 2003 - 18:45 #3
Hvis du bruger det til spille pc m.m så ville jeg sku ikke anbefale en bærbar.
Klart ! det er fedt med en bærbar. Men efter min mening, så lige meget hvor meget ram,disk og Geforce4 de jokker i en bærbar ( også blir den sku lidt halvdyr ) så synes jeg ikke ( blot min mening ) at den kan hamle op til at være en ordenlig spille pc. Specielt hvis du nørder CS'
Men det er smag og behag. Nogen vil sikker kunne fremvise bærbar med 2 Gh'er og "jeg skal gi' dig" grafikkort m.m, men jeg ville holde mig til en stationær, hvis der er tale om spille-pc !
Mvh
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. februar 2003 - 18:48 #4
hvis den havede 556mb ram og et 64-128 mb ram grafik kort
Avatar billede shadow2000 Nybegynder
20. februar 2003 - 18:51 #5
Desuden kan man pointere noget andet. Bærbar bliver jo bygget efter princippet at de skal kunne holde længe på batteri m.m Dvs. der er en masse neddroslings-pjat, som bla. gør cpu'en langsommere. ( Vidst sat i biosen så vidt jeg husker ) samtidigt er harddiskene vidst stadig lavet med 4xxx rpm så de ikke larmer så meget = sløv performence.
Der er en masse for'er og imod'er for at vælge en bærbar vs stationær.
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. marts 2003 - 19:55 #6
heyza...

jeg har både en bærbar og en stationær computer...

i CS der har min bærbar en lavere ping end min stationær...

min bærbar har kun 498MHz og 128RAM hvor min stationær har 1300MHz og 256RAM

og så er min bærbar beder til at spille CS på end min stationær... (begge er lige blevet formateret og der lagde jeg kun CS ind for at se hvor meget det gav... men den bærbar var stadi beder)

- kim
Avatar billede a.schou Nybegynder
29. juli 2004 - 09:59 #7
Jeg har en acer travelmate 803LCi_bt til salg til ca. 10.000 kr. Den er et år gammel, men har liget fået skiftet: Skærm, keyboard og bundkort så man kan næsten ikke se at den er blevet brugt. Der er stadig et års garanti tilbage. Harddisken er skiftet til en hitachi 80 gb 5400 rpm og det trådløse netkort er skiftet til et 54 mbit. Den kan sagtens køre cs og andre spil. Du kan læse mere om den her http://www6.tomshardware.com/mobile/20030528/index.html
Avatar billede prysse Nybegynder
03. august 2004 - 10:07 #8
Har en fantastisk bærbar her til salg :)

2.6 GHZ Pentium 4
512MB DDR ram
64MB DDR grafikkort (geforce 4 go 440) stand-alone
DVD/CD-RW
diverse porte, foruden 4 USB 2.0 porte og IR
trådløs netkort medfølger, samt taske, mus, og diverse software samt XP home

se mere på http://www.prysse.dk/pc
Avatar billede prysse Nybegynder
03. august 2004 - 10:07 #9
pris: 8500, eller derover hvis nogle vil byde ??
Avatar billede a.schou Nybegynder
03. august 2004 - 22:19 #10
(jeg fandt lige ud af kategorien er lukket... det nyeste "Spørgsmål" er fra 2003, men derfor er min stadig til salg)

Det er i øvrigt

Pentium M 1.6
512 DDR RAM
80 GB HDD
64 MB Radeon 9000 Mobile
15" 1400x1050
54 Mb WLAN
DVD/CD-RW
2,7 kg, 2,7 cm høj
Avatar billede a.schou Nybegynder
03. august 2004 - 22:19 #11
pris 9000
Avatar billede marco- Nybegynder
21. marts 2005 - 16:56 #12