Avatar billede flovmand Nybegynder
20. februar 2003 - 13:38 Der er 5 kommentarer

Ustabilt XP i spil ved brug af Geforce 4 440 MX

Jeg har en computer med engelsk XP og et grafikkort fra Ennyah med Geforce 4 440 MX chip. Alle spil jeg har startet går ned kort efter opstart. Jeg har downloadet seneste drivere til kortet fra hhv. Ennyah, nVidia og andre producenter men uanset hvad jeg har installeret opstår samme fejl. Spil går umotiveret ned.

Hvorledes retter jeg denne fejl ?
Avatar billede dreamless Nybegynder
20. februar 2003 - 13:42 #1
Lukker spillet bare uden nogen form for fejl meddelelse?

-Kristian
Avatar billede webkristian Nybegynder
20. februar 2003 - 13:45 #2
Prøv at tjekke om det ikke er fordi det bliver for varmt, nogle af de nye grafikkorts blæsere kan simpelthen ikke klare mosten. Hvis ikke der er det ville jeg kontakte det sted hvor jeg havde købt det.
Avatar billede flovmand Nybegynder
20. februar 2003 - 13:58 #3
Soldier of Fortune II låser bare. RA2, Yuri, kommer med en fejlmeddelelse hvori der står at der er opstået en intern fejl (også efter gentagne installationer som på andre maskiner virker upåklageligt).
Avatar billede casio151 Nybegynder
27. februar 2003 - 15:07 #4
Jeg har selv det samme problem. Det er skide irriterende, men jeg har bare skiftet over til et GeForce2 i stedet for.
Avatar billede flovmand Nybegynder
27. februar 2003 - 15:29 #5
Jeg kom selv fra et GF2 ti kort men det blev ødelagt og det andet var nærmeste erstatning. Problemet med Yuri er løst i singleplayer ved at geninstallere hele maskinen og opdatere alt i XP. Multiplayer går stadig ned. Jeg har ikke testet Soldier of Fortune II