Avatar billede runarr Nybegynder
19. februar 2003 - 21:16 Der er 10 kommentarer

Driver til ATI Mobility Radeon 7500

Hej

Jeg har en baerbar computer med et ATI Mobility Radeon 7500 grafikkort, og leder efter en ny driver, fordi nogle af de nyere spil fungerer daarligt paa min computer.

Problemet er, at jeg kan ikke finde det!

Er der nogen der ved hvor man finder den nyeste driver til et ATI Mobility Radeon 7500 grafikkort?

Paa forhaand tak for hjaelpen.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 21:31 #1
Avatar billede runarr Nybegynder
19. februar 2003 - 23:08 #3
Tak for svaret. Jeg provede at koere setup filen, men fik en error besked om at den ikke kunne finde "videodriveren". Den noed kan jeg ikke rigtigt knaekke.

Systemet er XP Home.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2003 - 10:10 #4
hvilken bærbar har du? Det kan være det er nemmere at hente den direkte driver så..
Avatar billede fnubsilibubs Nybegynder
20. februar 2003 - 16:57 #5
Har selv en bærbar med samme grafikkort og bruger driverne fra http://www.omegacorner.com, og de virker perfekt.
Avatar billede runarr Nybegynder
21. februar 2003 - 00:01 #6
Computeren er en Gericom Masterpiece...
Avatar billede runarr Nybegynder
24. februar 2003 - 10:33 #7
Tak for svarene i to!

Driveren som el barto naevner fungerede ikke i mit tilfaelde, men det gjorde driveren som fnubsilibubs henviste til derimod.

Jeg vil gerne dele pointene, hvis det er ok med jer...

Saa smid et svar ind.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 13:36 #8
Jeg synes fnubsilibubs skal have pointene, da han/hun kom med det rigtige svar :)
Avatar billede runarr Nybegynder
25. februar 2003 - 11:37 #9
Det er helt ok med mig.
Avatar billede runarr Nybegynder
10. marts 2005 - 09:44 #10
fnubsilibubs må gerne smide et svar ind