Avatar billede elvin Nybegynder
19. februar 2003 - 18:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adresselisten er borte?

Kære eksperter. Mit problem består i, at jeg har fået instll. en ny HD og på den gamle HD har jeg alle mine data bl.a. fra outlook - jeg har fået flyttet alle mine mail med over i den "nye" outlook, men adresselisten er væk og jeg kan ikke finde mappen: kontaktperoner. Jeg har flyttet filerne: archive og outlook fra den "gamle" outlook over i den "nye" outlook og det betyder, at alle mine email nu er i den "nye" outlook, men jeg mangler mit adressekartotek, som indeholde, alle mine e-mail adresser - jeg har bestemt ikke slettet disse. Den eneste fil, som er tilbage er en fil ved navn extend (2kb) - den har jeg ikke flyttet over i den "nye" outlook, men det kan vel ikke være denne fil, som "dækker" for min adresseliste? Jeg håber, at jeg har beskrevet mit problem, således, at nogen har mulighed for at hjælpe?  på forhånd tak for interessen og hjælpen - på eksperten har jeg ofte fået god og særdeles saglig hjælp - så jeg venter gerne. beskriv venligst præsist hvad jeg skal gøre idet mit kendskab ikke er det største.
de bedste hilsner

Teddy Schnefeldt
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 20:15 #1
Led efter en fil med extention .Pab

Personal Address Book (.Pab)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 20:18 #2
Se i øvrigt http://www.eksperten.dk/spm/319123 omkring outlooks filer
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. februar 2003 - 20:24 #3
Ligger dine adresser heller ikke under kontaktpersoner i outlook genvejspanelet til venstre??
Avatar billede elvin Nybegynder
20. februar 2003 - 17:30 #4
Hej articfruit - mine adresser ligger jo netop i "kontaktpersoner" men hvordan får jeg så disse filer over i mit adressekartotek?
Avatar billede elvin Nybegynder
20. februar 2003 - 17:55 #5
Jeg har selv fundet løsningen! man aktiverer kontaktmappen - højreklikker - vælger egenskaber - vælger fanebladet: Outlook adrewssekartotek - sætte et flueben i den viste firkant og vupti , så virker det!
Hvis du skriver articfruit så giver jeg dig gerne 30 point - er det OK? og så vil jeg gerne dele resten til de øvrige deltagere, som tak for interessen for mit spm. Det er jo det jeg altid har sagt - her på EKSPERTEN kan man altid få virkelig seriøs hjælp - tusind tak til jer alle

mvh
Teddy Schnefeldt
Avatar billede articfruit Nybegynder
20. februar 2003 - 18:40 #6
vil da gerne ha point :-) Det var det samme som du selv har fundet ud af, som jeg ville have fortalt dig...
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2003 - 19:02 #7
Det gik da vist lidt galt med de point ;-))
Avatar billede elvin Nybegynder
20. februar 2003 - 20:37 #8
Hej Hov-sa !  Der gik da vist lidt "hov-sa" i point leveringen - hvad gør jeg nu? Meld jer under fanerne og så vil jeg naturligvis rette op på min fejl - jeg beklager

Teddy Schnefeldt
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2003 - 00:02 #9
Det er o.k., glem det bare.