Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 17:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til ukendt PCI netværks kort?

Jeg har et 10/100 PCI netværks kort lavet i Kina, men jeg har smidt driver disken væk, så spørgsmålet er , hvor jeg får en standard driver til det?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 17:17 #1
prøv om AIDA kan finde det for dig.
http://www.aida32.hu/ - Info om PC indhold
Avatar billede tubber Juniormester
19. februar 2003 - 17:24 #2
Eller prøv en NE2000 kompatibel driver....
Avatar billede tulazz Nybegynder
19. februar 2003 - 17:34 #3
Prøv fabrikantens hjemmeside...Der finder du helt sikkert den nyeste DRIVER !!!
Skriv lige igen...
Avatar billede amd Nybegynder
19. februar 2003 - 17:41 #4
Hvis du er på nettet med den beder du den bare finde det med windows update, der er drivere til næsten hvad som helst
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 17:45 #5
Hvilket styresystem kører du?
Win2K og XP har drivere i massevis.
Så prøv Tilføj/Fjern Hardware.
Avatar billede tubber Juniormester
19. februar 2003 - 17:47 #6
Der er også muligheden med google og se hvad den kan sige om det, Netkort har et nummer med lidt fed skrift, skriv det på google, når du så har lokaliseret fabrikant og mærke skriver du :

Fabrikant +nummer +driver +download

Sådan har jeg ihvertfald fundet til mine FA311 netkort.....
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2003 - 12:00 #7
Da netkortet ikke sidder i min PC, jeg har indbygget paa motherboardet, var det mere om der var en generel driver der kan klare næsten alle 10/100 PCI netkort, da jeg ikke kan sætte det ind i Pcen uden at der sker driverkonflikt!

Jeg kører med Win ME
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2003 - 12:02 #8
Er det et løst netkort , eller et der er indbygget i bundkortet?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2003 - 22:24 #9
OK