Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
18. februar 2003 - 22:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skifter jeg BIOS

Aopen AK33 motherboard, 850 Mhz med 256 ram, Radeon 7200/64MB grafikkort, 60 GB HD. Har downloadet alle BIOS opdateringer fra Aopen, men hva så ???  Alt hvad jeg har downloadet ligger i Zipmapper på skrivebordet. Er som navnet siger newbee - sååå skær den ud i pap, please.
Avatar billede pentium4 Juniormester
18. februar 2003 - 22:34 #1
Du skal allerførst påkke dine filer ud med Winzip.
Avatar billede onki Nybegynder
18. februar 2003 - 23:03 #2
retaxes>>
Nej, det var jeg ikke klar over. Hvad skyldes det ?
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
18. februar 2003 - 23:08 #3
Retaxes - du burde have haft points for dette - fandt dog selv ud af det samme ved at søge på BIOS her på eksperten - det virker og hvis du alligevel vil tage imod points - så skriv igen.
Avatar billede onki Nybegynder
18. februar 2003 - 23:14 #4
newbeechristensen>>
Hvad har du gang i????????????
Du opretter et spørgsmål, får et par brugbare svar, så slutter du af med at stjæle alle point selv.

Det må da betegnes som misbrug af experten.
Det samme skete her http://www.eksperten.dk/spm/312504

Hvis du ikke får delt nogle point ud for dette spørgsmål, kan du betragte dig selv som anmeldt.

onki
Avatar billede onki Nybegynder
18. februar 2003 - 23:17 #5
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
19. februar 2003 - 09:22 #6
ONKI - har da skrevet til RETAXES at han burde have points for det han svarede - det du skrev er sort snak for mig - skrev jo at det skulle skæres ud i pap ikk ? og jeg stjæler da ikke points til mig selv - glem det - trækker dem højst tilbage. Jeg søger de lette løsninger her&nu - kommer de ikke - søger jeg selv lidt rundt og finder ofte svarene her - fordi andre sjovt nok også har haft samme problem som jeg - og har fået hjælp. Men skriv igen - så får du da nogle points - så du kan blive glad igen.
Avatar billede onki Nybegynder
19. februar 2003 - 09:47 #7
newbeechristensen>>
"retaxes" kunne jo ikke lægge et svar, når du havde accepteret dit eget svar og STJÅLET pointene selv. Jeg har anmeldt dig, og går ud fra en coadmin vil tage sig af sagen.

Held og lykke på eksperten.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. februar 2003 - 10:11 #8
newbee...> som jeg skrev:

jeg skal ikke ha' point for dette da andre fortræffelige mennsker har ledt dig på sporet, men her kommer en grundig vejledning der måske kan bruges.
-----------------------------------------------------------------------

De fortræffelige mennesker var onki og pentium4!

Så for husfredens skyld stik dem 30 point hver.
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
19. februar 2003 - 10:13 #9
Retaxes - giver dem gerne 100 hver - men hvordan ???
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. februar 2003 - 10:16 #10
opret et nyt spm. hvor du i overskriften skriver:

Point til onki & pentium4

reference http://www.eksperten.dk/spm/319048
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 10:32 #11
>>newbee , det er en rigtig god idé at linke til det nye spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/319183
Og i det nye spørgsmål SKAL du linke til det spørgsmål pointene gives for.*S*
Bare lige et par tips.*S*
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2003 - 21:38 #12
http://www.eksperten.dk/spm/319901

onki skal vist også herhen