Avatar billede amcon Nybegynder
18. februar 2003 - 19:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Printe til forskellige papirbakker

Jeg vil fra en formular, printe en rapport ud vha. den almindelige kommando Docmd,Openreport. Kommandoen skal sende printet til en bestemt papirbakke på en HP Business InkJet 2250 TN. Jeg har søgt efter muligheder, men håber nu at nogen kan hjælpe.
Avatar billede sjap Praktikant
18. februar 2003 - 20:01 #1
Det er vist ikke helt ligetil, men jeg har dog ikke prøvet det selv. Prøv evt. at se nedenstående

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q129397

http://www.microsoft.com/AccessDev/Articles/GetzCh10.HTM
Avatar billede sjap Praktikant
18. februar 2003 - 20:14 #2
Nederst på nedenstående side kan du finde den kode som ovenstående artikel beskriver. Søg efter Defaultprt.zip

http://www.mcwtech.com/downloads.htm
Avatar billede sjap Praktikant
18. februar 2003 - 20:16 #3
Nu skal jeg nok stoppe, men inde jeg gør det, så er der lige et link mere:

http://ourworld.compuserve.com/homepages/attac-cg/acgsoft.htm
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
19. februar 2003 - 07:40 #4
amcon>  hvis du skulle finde de vise sten i det her og finde en simpel metode til at styre printere fra VBA, så tror jeg vi er mange der godt vil være med på en lytter :-)
Avatar billede faroe Nybegynder
19. februar 2003 - 17:06 #5
med på en lytter :-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
20. februar 2003 - 19:29 #6
Samme :)
Sp har været rejst nogen gange
Avatar billede amerikaner Nybegynder
21. februar 2003 - 11:55 #7
KISS: Hvis det er ALTID den her rapport på den her printer...

Åben rapport i design -
Vælg menuen Filer:Sideopsetning
Under faneblade Side vælg Kilde og bakke du vil gerne brug
Klik OK

Men den kun virke til En printer, alle andre type printer vil udskriv til default.
Avatar billede amcon Nybegynder
24. februar 2003 - 19:09 #8
KISS - Keep It Simple And Stupid. Så sandt, og rigtigt. Det er nu implementeret og virker perfekt. Tak for hjælpen.