Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
18. februar 2003 - 18:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvilket filter/codecs skal jeg bruge?

Jeg har laant en film som er blevet downloaded fra nettet. Prpblemmet besaat i at mit cd/DVD drev ikke kan se at der er nogle film i mit drev.

Den opforere sig som om at der ikke er noget i drevet, hvilket der er. Min ven siger at jeg skal downloade et filter, men jeg ved ikke hvilken eller hvor jeg skal finde den?  Er der nogen der kan hjealpe mig
Avatar billede spooolll Nybegynder
18. februar 2003 - 18:15 #1
Det er ulovligt...
Avatar billede spooolll Nybegynder
18. februar 2003 - 18:17 #2
Jeg ville mene at du skulle kunne se filen selv om du mangler codec/filter
Avatar billede spooolll Nybegynder
18. februar 2003 - 18:18 #3
Kan den læse label´et på cd´en?
Avatar billede bentn Nybegynder
18. februar 2003 - 18:19 #4
Hvorfor?- Der er da masser film du kan downlaode uden det er ulovligt.

Det lyder som om der er 2 prob.
1)-Dit Drev kan ikke aflæse fra din cd skive?.
2)- du kan ikke se film.
rigtigt?
Avatar billede spooolll Nybegynder
18. februar 2003 - 18:22 #5
bentn->>Det havde jeg glemt...

Hvis du kan aflæse andre cd´er, må det være den cd der er i stykker eller dit drev som "bentn" sagde.
Avatar billede spooolll Nybegynder
18. februar 2003 - 18:25 #6
Du kan downloade "Blindwrite" (Shareware), ISobuster, og divfix, læse cd´en, gemme det som iso eller andet format, "extract´e" med isobuster, og åbne med divfix....
Avatar billede spooolll Nybegynder
18. februar 2003 - 18:31 #7
Er du der?
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
18. februar 2003 - 18:55 #8
hello, den kan godt se andre film. Dette er den enste film som den ikke kan se.

Jeg har isobuster, men jeg har ikke provet at se om den maaske kan se omder er noget paa drevet?  Det vil jeg prove
Avatar billede bentn Nybegynder
18. februar 2003 - 19:17 #9
Kan jo være lige den cd-skive ikke kan køre på dit drev.
Har selv et par stykker, som med tiden er blevet, "dårlige"
Ellers prøv denne guide:
http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=147
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
18. februar 2003 - 19:25 #10
tak jeg vil lige prove at lease artiklen
Avatar billede maximuss Nybegynder
18. februar 2003 - 20:01 #11
Prøv at hente dette codecs: ACEMCP
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
18. februar 2003 - 20:06 #12
tak maximuss, men hvorfra?  Har du nogle gode ideer til hvor jeg kan hente den, eller skal jeg bare soge paa google?
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
18. februar 2003 - 20:10 #13
sorry har fundet den...vil prove naar jeg komme rhjem fra arbejde
Avatar billede maximuss Nybegynder
18. februar 2003 - 20:13 #14
Du kan søge på Direct Connect, der har jeg hentet min. Ved ikke om det er på google men prøv lykken. I Acemcp ligger der en zoom-player som du skal bruge
Avatar billede bentn Nybegynder
18. februar 2003 - 22:09 #15
???? jamen det kan da ikke løse det, hvis dit drev ikke kan læse din cd-skive??? Kan kun gentage:
Det lyder som om der er 2 prob.
1)-Dit Drev kan ikke aflæse fra din cd skive?.
2)- du kan ikke se film?.
rigtigt?
Avatar billede maximuss Nybegynder
19. februar 2003 - 16:57 #16
Ok, hvis han ikke engang kan læse cd'en hjælpe mit forslag nok ikke, sorry