Avatar billede greek Nybegynder
18. februar 2003 - 13:10 Der er 8 kommentarer

Drivere

Kære Eksperter jeg mangler lidt hjælp til at finde to drivere! Begge mine cd-rom drev, det ene "Compaq dvd-rom sr-8584a" det andet "Samsung cd-r/rw sw-408b" melder begge. "Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)"

Håber i kan hjælpe og på forhånd tak!
Avatar billede chalde Seniormester
18. februar 2003 - 13:14 #1
Prøv og fjern begge enheder og genstart
Avatar billede greek Nybegynder
18. februar 2003 - 13:15 #2
Har prøvet at fjerne enhederne og genstarte!
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 13:15 #3
Det burde ikke være nødvendigt med en driver. Har du prøvet at fjerne enhederne i Enhedshåndtering, og derefter reboote, og lade Windows insta. dem igen.
Hvis du insistere på en driver - har du kigget på deres hjemmeside ??
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 13:18 #4
Og du har selvfølgelig checket stik og forbindelser
Avatar billede greek Nybegynder
18. februar 2003 - 13:18 #5
De er tilsluttet det er bare driverne der er problemmet!
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 13:26 #6
Det er helt sikkert et Windows problem. Du finder ikke drivere til disse drev på lev. hjemmeside.
Geninstallere Windows.
Avatar billede greek Nybegynder
18. februar 2003 - 13:28 #7
Intet andet at gøre end at geninstallere windows?
Avatar billede kamazo Nybegynder
18. februar 2003 - 13:55 #8
Til Compaq dvd drevet: http://www.cdrom-drivers.com/drivers/55/55385.htm
til Samsung brænderen: Desværre, kunne ikke finde en driver :/