Avatar billede qxqorgan Nybegynder
18. februar 2003 - 10:21 Der er 3 kommentarer

Download filer til specifikt dir.!?

Hello exp's

Jeg har følgende problem:

Jeg ønsker at brugeren ved at klikke på et link får mulighed for at få download'et et antal filer til et specifikt dir. på brugerens HD, f.eks.

klik her! (og svar evt. 'ja' på et prompt) og fil1.txt, fil2.txt og fil3.txt bliver download'et og lagt i c:\Dokumenter\My txt folder\

Er det overhovedet muligt eller er det for "farligt".
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 16:44 #1
Du skal bruge execCommand:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/methods/execcommand.asp

... og funktionen "SaveAs":
http://msdn.microsoft.com/workshop/author/dhtml/reference/constants/saveas.asp

I den skulle funktionaliteten, som du efterspørger, vist ligge. Jeg har dog aldrig selv fået den til at virke.
Avatar billede qxqorgan Nybegynder
19. februar 2003 - 10:12 #2
> phoenixv
Tak for info. Jeg vil kigge på det.
(Hvis du vil ha' pointene kan du lige droppe et svar...)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2003 - 15:46 #3
Nu må vi lige se, om det virker først! :)