Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 19:44 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

filoverføring

vi er en flok, som bor på kollegier og boligforeninger. Vi kan ikke sende filer over icq'en ellr på andre måder. Hvordan gør vi? Er der et program som kan klare problemet?
Med filer forståes software, musik og deslige.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2003 - 19:46 #1
Det lyder ikke helt lovligt
Avatar billede riversen Nybegynder
17. februar 2003 - 19:49 #2
Avatar billede agony3 Nybegynder
17. februar 2003 - 19:56 #3
jakobclausen << hvorfor skulle det ikke være lovligt ??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. februar 2003 - 19:58 #4
agony3 >> Så vidt jeg ved så er det ikke helt lovligt at dele software, musik etc. med hinanden
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 19:59 #5
OK Jacob Clausen, det er jo trods ikke alle, som overfører ulovligt. Det kunne jo være at vi selv havde lavet skidtet, eller at vi overførte shareware. Vi er ikke alle små knejter, som kigger sig over skulderen når moar kommer ind på værelset, og som man jo siger :tyv tror hver mand stjæler". Kom med et ordentligt indlæg eller pas dig selv, fedtfjæs!!
Avatar billede riversen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:01 #6
stensiggaard: læs regel 2.2...

jakob: man er uskyldig sålænge det modsatte er bevist, og der er intet der tyder på, at det skulle være ulovligt software, musik etc.
Avatar billede riversen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:10 #7
ikke er bevist :-)
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 20:11 #8
hej riversen, denne opsætning skal selvfølgelig være på begge pc'ere ikke. Ja undskyld men jeg er ikke stærk i icq!
Avatar billede riversen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:22 #9
jo
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 20:24 #10
ok det vil jeg prøve, hvis det virker, skal du selvfølgelig have de 60 point!......HELT bevist..hahahaha
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 20:43 #11
nej du, det virker æ. Er du sikker på om det er den rigtige løsning? Er der eventuelt et alternativt program som man kan benytte?
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 20:46 #12
det skal lige tilføjes at vi alle i netværket er ligeglade med åbenhed/lukkethed....der skal ikke være nogen sikkerhed...det er ligemeget
Avatar billede riversen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:55 #13
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 21:09 #14
OK, meget fint, jeg kunne bare ikke rigtig bruge det til noget som helst. Vi har ikke en router, ihvertfald ikke en som vi kan lave om på...du ved boligforeninger, og stads.
Avatar billede riversen Nybegynder
17. februar 2003 - 21:34 #15
det er egentlig ikke sikkert det er muligt, hvis I sidder bag en firewall som I ikke administrerer selv
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
17. februar 2003 - 21:45 #16
ok du får for forsøget
Avatar billede stensiggaard Nybegynder
07. april 2005 - 11:33 #17
Lukker spørgsmål