Avatar billede mirlen Nybegynder
17. februar 2003 - 19:11 Der er 3 kommentarer

Tysk stavekontrol

jeg har et problem i WordXP, den ikke vil udføre tysk stavekontrol, det virker fint med andre sprog, og jeg har valgt tysk under sprogindstillinger under Office tools.
Når jeg prøver at lave stavekontrol kommer der en meddelse om at den ikke kan finde disse dll filer:
msgr3GE.dll
msgrGE3L.dll
mssp3GE.dll
mssp232.dll
jeg har undersøgt om de ligger i system mappen og det gør de
Er der nogen der har løsningen på det?
Avatar billede dach Nybegynder
17. februar 2003 - 20:17 #1
Jeg har ikke prøvet at skrive tysk i min WordXP - før nu. Det virkede fint, med tysk stavekontrol. Jeg gætter på at du måske har en inst. fejl af dit program? Måske kunne du prøve at af- & geninstallere.
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. februar 2003 - 20:34 #2
Prøv at køre en Repair af installationen.

Kører du DK eller US? Har du proofing tools installeret?

JP
Avatar billede mirlen Nybegynder
18. februar 2003 - 19:06 #3
Jeg kører DK men har ikke installeret proofing tools
jeg har prøvet at køre en Repair uden det ændrede på det.