Avatar billede smoothj Nybegynder
17. februar 2003 - 17:04 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Identificér kæder

Er der nogle der ved hvordan man kan finde ud af hvor i et stort dokument man kan finde en kæde, der henviser til en forsvundet fil ? Jeg kan ikke finde den ved alm. søgning, og jeg har gået alle navnedefinitionerne igennem. Det er Excel 97 dansk.

:o]
Avatar billede kabbak Professor
17. februar 2003 - 17:07 #1
rediger/kæder
Avatar billede kabbak Professor
17. februar 2003 - 17:13 #2
Menulinien, lige ved siden af filer, der vælger du rediger/kæder.

Der kan du se hvor kæden peger hen.
Avatar billede bak Seniormester
17. februar 2003 - 17:18 #3
Prøv i regnearket at lave en søgning på ".xls" , så kan du se hvor der er kæder til andre filer
Avatar billede bak Seniormester
17. februar 2003 - 17:31 #4
Ellers prøv at hente Findlinks fra
http://www.bmsltd.co.uk/MVP/MVPPage.asp

du får et nyt menupunkt under funktioner der gør det muligt at søge og eliminere links
Avatar billede b_hansen Novice
18. februar 2003 - 08:03 #5
nogle kæder refererer til definerede navne. Dem kan du se i Indsæt->Navn-> Definer
Avatar billede martin_moth Mester
18. februar 2003 - 12:43 #6
Avatar billede martin_moth Mester
18. februar 2003 - 12:46 #7
Vis ovenstående link kan du bl.a. finde frem til følgende link, der vist er PRÆCIS det du ønsker (idet jeg går ud fra at du vil finde kæden for at slette den):

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q188449
Avatar billede mile Juniormester
24. februar 2003 - 12:33 #8
Og hvis du har en Excel XP kan du iøvrigt under Rediger - kæder - vælge "Afbryd kæde", hvorved værdierne bevares, men referencen til den ikke længere ekisterene kildefil afbrydes.
Avatar billede martin_moth Mester
24. februar 2003 - 12:37 #9
smoothj..?
Avatar billede smoothj Nybegynder
28. maj 2003 - 10:22 #10
Lækkert jeg downloadede http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q188449, og installerede den, og fik en fejl og når jeg afinstallerer den får jeg fejl igen. Det var ellers lige det jeg ville Martin.

Er der nogen der har en idé til det ?

Undskyld jeg har været længe væk :o]
Avatar billede martin_moth Mester
28. maj 2003 - 10:40 #11
Fejl? Hvad for en fejl?
Avatar billede smoothj Nybegynder
04. juni 2003 - 08:21 #12
Fejlen lyder:

Routine Location Error Code: 1
Please record this code.

Når jeg klikker den af får jeg:

Routine Location Error Code: 2
Please record this code.

Har du prøvet det ?

:o]
Avatar billede martin_moth Mester
04. juni 2003 - 09:21 #13
Nop...

Men bortset fra at du får fejl ved installation, virker det så?

Men ingen ide :o(
Avatar billede kabbak Professor
01. februar 2004 - 00:28 #14
Lukketid.
Avatar billede b_hansen Novice
02. februar 2004 - 08:12 #15
det har det vist været i lang tid. Det er ikke godt for karmaen.....
Avatar billede smoothj Nybegynder
02. februar 2004 - 08:17 #16
D'herrer mit problem blev ikke løst og når jeg får fejl ved installation virker det naturligvis ikke.
Avatar billede bak Seniormester
02. februar 2004 - 19:42 #17
Har du testet mit link ?
det plejer at virke rigtig godt.