Avatar billede Swift Praktikant
16. februar 2003 - 22:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg RRD Tool graph til køre ?

Jeg vil gerne have lavet et PHP script der kan aflevere billeder tilbage til web-browseren ud fra RRD databaser!

Billederne skal afleveres DIREKTE fra den kaldte PHP side (dvs. noget med "content type" er PNG eller GIF )

Er der nogle gode forslag ?
Avatar billede morten123456 Nybegynder
16. februar 2003 - 22:46 #1
http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/rrdtool/manual/rrdgraph.html
prøv at gå ind på denne side!!
jeg vil meget gerne have de point for jeg har 00,0,0 point's.. :(
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2003 - 23:04 #2
de er da lamt at sidde og bede om points.. du får vel points hvis dit svar kan bruges... og i øvrigt har du 130 points så la' vær at piv..
Avatar billede morten123456 Nybegynder
16. februar 2003 - 23:05 #3
jeg har lige fået dem!
Avatar billede morten123456 Nybegynder
16. februar 2003 - 23:05 #4
men du må altså undskylde jeg ber' om dem!!
sorry
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2003 - 23:06 #5
og du må undskylde at jeg bli'r ved men du har altså ikke lige fået dem :)
Avatar billede Swift Praktikant
17. februar 2003 - 08:53 #6
Ja tak - jeg kender godt Tobias Oetiker's hjemmeside om RRDTool!

Men han skriver INTET om HVORDAN man bruger RRD i PHP !
Avatar billede Swift Praktikant
07. april 2003 - 13:52 #7
Jeg lukker spørgsmålet...!