Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 19:42 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

jelzin101

hvorfor han altid så nedladende i sine svar ?

hvorfor underskriver han sig ikke som admin når han optræder som admin ?
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 19:46 #1
rettelse: hvorfor er han altid så nedladende i sine svar ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 20:00 #2
Det kommer vel an på personen der læser det - f.eks. kan jeg overhovedet ikke følge dig???

Desuden vil jeg gå så vidt at påstå at du er meget tæt på at overtræde pkt. 2.2 i reglerne - hvis ikke det ER sket?

+ du kunne have kontaktet manden - har har kontaktinfo på sins minisite: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jelzin101

Nu jeg er i gang - opfatter dette spørgsmål som det rene spam.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:02 #3
john stigers: hvad mener du hvilken regler overtræder jeg da ?
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:03 #4
john stigers:2.2 være flere personer om én brugerprofil
jeg er da kun mig selv
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. februar 2003 - 20:04 #5
Pkt. 2.2: Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 20:05 #6
Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.

Den du henviser til er pkt. 2.1.2 :)
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 20:05 #7
Hold-da-helt-ferie>> Har du en reference til hvor han gør det?

FCS/Coadmin
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:07 #8
john stigers: det er jo ikke om mig han er nedladende jeg sad bare og kigget i nogle spørgsmål og undred mig
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:08 #9
fcs: ser lige efter
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:09 #10
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 20:11 #11
hold-da-lige-ferie> ok - jeg har heller ikke anmeldt dig for noget. Kan ikke se hvad det skulle nytte - der kom jo en coadmin forbi, så jeg lader ham bedømme om der er sket en overtrædelse af reglerne. (+ jelzin101 da jeg har skrevet til ham på ICQ ang. dette spørgsmål)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 20:14 #12
Nu jeg alliegevel er med...

I det nævnte spørgsmål ser man tydeligvis en mand som ikke kan læse - og FORSTÅ reglerne for eksperten.dk.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:16 #13
john stigers: hvis jeg har overtrådt reglerne så kan coadmin jo bare skrive det og så lukker jeg det med det samme og det er ikke et personangreb fra min side jeg undre mig bare
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 20:17 #14
ok :)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:19 #15
john stigers: det er den første kommentar jeg undre mig over
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 20:21 #16
Kan faktisk ikke se at jeltzin er specielt nedladende. Han gør nøgtent opmærksom på fakta og forholder sig til dem. Vi coadmins skriver tit i en mere personlig stil, men ofte sviner folk os bare til og det gider vi ikke. Derfor er der måske nogle af os, som kan virke lidt kontante, men det er simpelthen bare fordi vi ikke har tid til at tage den samme diskution endnu en gang (for enmet har sikkert været diskuteret 10 gange før).

At han ikke underskriver sig som coadmin er sikekrt en smutter, da vi plejer at gøre det når vi optræder som coadmins - men vi kan selvfølgelig glemme det ;-)

Man kan selvfølgelig godt kalde dette spørgsmål for et personangreb, men sådan fornemmer jeg ikke at "ånden" bag det er og derfor lader jeg det stå. Diskutioner er ok, bare de holdes på et sobert niveau. Jeltzin kan jo evt. selv afgøre om han vil lukke det eller ej ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 20:23 #17
fcs har vist forklaret nok, så jeg trækker mig :)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:26 #18
fcs: ok tak for din kommentar og hvis du vil have de point så læg lige et svar jeg har jo fået svar på det jeg spurgte om
jeg håber ikke at nogle blev sure det var ikke meningen
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 20:34 #19
Spørgsmål om funktionaliteten på eksperten og dens coadmins ;-) koster ikke noget. Smid et svar selv og nap pointene tilbage ;-)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:36 #20
fcs: jeg takker så istedet
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
16. februar 2003 - 20:37 #21
spørgsmålet er så lukket nu
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. februar 2003 - 01:29 #22
jeg er nu blevet gjort opmærksom på dette spørgsmål, en anden gang ville jeg da foretrække at såfremt nogen ønskede at kritisere/stille spørgsmål ang. mig :
a) Gjorde mig opmærksom på det selv - min kontaktinfo er trods alt ikke særligt svær at finde, som andre i spørgmålet hér har gjort opmærksom på.
b) I det mindste lavede et bare nogenlunde forsøg på at underbygge kritikken - at du kommer med én reference til et spørgsmål, du forøvrigt ikke har nogen relation til - finder jeg ret useriøst. Og jeg kan da heller ikke forestille mig at du har nået at se så frygteligt meget til mig herinde taget oprettelsesdatoen på din profil i betragtning.

-med det sagt :
- jeg finder ikke min egen stil nedladende - (da spørgsmålstiller var gjort explicit opmærksom på hvordan han skulle forholde sig, hvis han ikke var tilfreds med afgørelsen, i forbindelse med at jeg lukkede det (via. direkte mail til ham.))

at min stil så ikke kan anses for at være direkte overstrømmende venlig, men vil da vove den påstand at jeg er ret imødekommende og hjælper ham, hvilket han så ikke lader sig anfægte af - hvorfor jeg af tidshensyn(jeg nærer intet ønske om at bruge x mængder tid på at føre en 2 vejs monolog med brugeren, hvor han skiftevis siger "det synes jeg ikke er fair", og jeg så siger "sådan er reglerne"), -fortæller ham, hvilket jo allerede burde fremgå ganske tydeligt fra starten, at afgørelsen _er_ truffet og dermed ikke står til at ændre fra min side.

At jeg glemte at benytte mig af /coadmin postfix'et beklager jeg, og vil gøre hvad jeg kan for at det ikke skal ske igen.

-til slut vil jeg blot lige kommentere på at jeg ikke opfatter dette som et personangreb.

Mvh.
jelzin101

-skylden for div. stavefejl mm. vil jeg skyde helt og holdent på relationel algebra.