Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 19:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

(48) foran alle telefonnumre

Hej
Jeg har en Nokia 6210 som jeg opdaterer med Outlook, men "kontaktpersoner" mappen sætter automatisk (48) foran telefon-nummeret overalt. Dette kommer også med ved synkroniseringen hvorved nummeret ikke kan ringes op.(for mange sifre!)
Det er sikkert et eller andet lille flueben der skal fjernes, men jeg kan sgu ik' finde det!
På forhånd tak
Avatar billede pfp Nybegynder
16. februar 2003 - 19:52 #1
Er sproget indstillet til dansk?
Avatar billede mckring Nybegynder
16. februar 2003 - 19:59 #2
Landekode 48 er til Polen. Som PFP er inde på, har det sikket noget at gøre med telefonens indstillinger.
Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 20:07 #3
det opstår automatisk ved indtastning af nummer i kontaktpersoner, uanset om telefonen er tilsluttet eller ej.
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2003 - 20:11 #4
det kan have noget at gøre med din opkaldsforbindelse på computeren,
hvis den er sat til at skulle "trykke 48" for at få forbindelse "ud-af-huset"
f.eks. ved omstillingsanlæg.
Nu har du sikkert ikke et omstillingsanlæg, men chek lige dine opkaldsforbindelser, for det er der outlook henter oplysningerne.
Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 20:18 #5
Et øjeblik så prøver jeg at se...
Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 20:23 #6
Jeg har en LAN forbindelse privat, så der er ingen steder det er muligt at taste sådan noget (så vidt jeg kan se)
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2003 - 20:26 #7
nå så>>>

kontrolpanel  >>> telekommunikation
Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 20:33 #8
Jeg kører win2k og office2k  så jeg fant det i telefon -og modeminstillinger... OK  omr.nr står til 48 men hvordan fjerner jeg det, så der ingenting står, for hvis jeg ændrer landet vil den stadig ha' et områdenummer for at godtage ændringen...
Avatar billede cpufan Juniormester
16. februar 2003 - 20:37 #9
hmm

det nederste felt behøves da ikke udfyldes, kun hvis du sidder bag en omstilling f.eks.  så vidt jeg kan se.
Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 20:48 #10
Jeg fjernede/ændrede landet incl. områdenr. -og derefter ændrede det tilbage igen, nu skriver den intet områdenr. ved Danmark, som før (feltet er faktisk gråt)
1000 tak for hjælpen.