Avatar billede draw Nybegynder
10. august 1999 - 20:20 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

psx copy

er der nogen der kan en adresse hvor man kan downloade psxcopy6.1) gratis.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:27 #1
på en warez side og smut så
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:27 #2
det var et svar, for eksperten er for IT-problemer og -spørgsmål, ikke et crackerforum
Avatar billede draw Nybegynder
10. august 1999 - 20:35 #3
cyberesben nu skal du ikke begynde at lyde som en voksen når du kun er 17 år og vil være dataingeniøer.smut selv og tal ordentligt til en voksen mand så kommer du længest.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:43 #4
draw, eksperten er ikke beregnet til at man kan udveksle warez

synes du det ville være fedt at admin fik en bøde for nogen havde distribueret appz eller gamez her inde???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:43 #5
spørg på usenet, der ved det det sikkert
Avatar billede fnuggie Nybegynder
10. august 1999 - 20:44 #6
Hej DRAW

Kunne du tænke dig at købe nogle MR.PLATINUM cd'er????????

74 min. 8,50
80 min. 10,50
RW 20,50

MVH
Fnuggie
Avatar billede draw Nybegynder
10. august 1999 - 20:45 #7
Mig bekendt er det ikke ulovligt at tage en sikkerheds kopi.Og klart nok vil jeg ikke opfordre til uloveligheder.
Avatar billede draw Nybegynder
10. august 1999 - 20:48 #8
Fnuggie nej tak men ellers tak
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:52 #9
fnuggie>> vi HAR set dit tilbud..

jeg er også lige glad med om du tager "sikkerhedskopier"

men jeg kan ikke lide at du bruger eksperten til at finde en ulovlig kopi af et program... det er misbrug af eksperten.

jeg er også lige glad med hvilke programmer du køber og hvilke du kopierer, men du skal ikke bruge eksperten som crackerforum
Avatar billede fnuggie Nybegynder
10. august 1999 - 20:57 #10
Jo flere der ser tilbudet jo billige og bedre er det. :-)
Avatar billede thoeger Nybegynder
10. august 1999 - 22:45 #11
Cyberhans>> Det er godt at vi har dig til at føre den moralske stok her på eksperten!!

/Thoeger
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 22:57 #12
thoeger>> jeg snakker sgu ikke moral... jeg er lige glad med hvad du kopierer og jeg blander heller ikke min egen business eller mangel på samme, ind her.

men jeg synes bare ikke man skal bruge eksperten til at spørge efter piratkopier af programmer...

1. fordi eksperten risikerer at ende som en kortlivet warez-side
2. fordi dem som står bag eksperten, risikerer bøde fordi der bliver distribueret warez via eksperten
3. fordi det er et forum om IT-spørgsmål og IT-problemer
4. fordi admin også selv er imod det og prøver at begrænse sådanne indlæg
5. fordi der ER opfundet glimrende warez messageboards og søgemaskiner og FTP-servere hvor du kan hente alt det lort du vil.
Avatar billede draw Nybegynder
11. august 1999 - 06:40 #13
jeg tænkte nu mere på en demoversion eller shareware.
Avatar billede ravelin Nybegynder
11. august 1999 - 09:36 #14
Hehe good save ;-)
Prøv på http://www.gamecopyworld.com
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. august 1999 - 15:03 #15
draw>> ja flot man

"....adresse hvor man kan downloade psxcopy6.1) gratis..."

selvfølgelig kan du hente en demo gratis, så det var nok ikke lige det du mente vel?

punkass
Avatar billede draw Nybegynder
11. august 1999 - 20:33 #16
fuck dig esben pas dig selv eller begynder jeg sælger fra din ip.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. august 1999 - 20:40 #17
hvad ville du sige hvis du kunne tale, draw?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. august 1999 - 21:51 #18
det kan godt være at du kalder dig selv for en voksen mand, men så opfør dig som om du er det...

du er for dum at spørge efter warez her inde...
Avatar billede kapsel Nybegynder
30. november 1999 - 01:15 #19
YEps.. Esben har HELT ret.. Hvad er det for noget at begynde på herinde ? Drop det da, og få jer et liv istedet og køb orginaler istedet..