Avatar billede spirevip Nybegynder
16. februar 2003 - 11:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

? angående nvidia driver

Når jeg laver en windows update, så viser den at jeg skal hente Nvidia display driver version 4.0.7.2

Mit spørgsmål er så, er det nødvendigt når jeg lige har opdateret mit skærmkort med nvidia driver 4.1.0.9 ?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. februar 2003 - 11:10 #1
Både og. Det skyldes nok at NVidia udgive drivere hurtigere end de blive windows-certificerets. Det vil sige at 4.0.7.2 virker bedre i windows end 4.1.0.9.

Jeg bruges kun driveren skulle windows update forslår, netop fordi den nyeste drivere fra NVidia, kan f.... enkelte spil op, og det gider jeg ikke have.

Du bestemmer da selv, nyeste funktionalitet får du selvfølgelig i den nyeste driver, bedste stabilitet får du i den lidt ældre driver.
Avatar billede spirevip Nybegynder
16. februar 2003 - 11:12 #2
Tak for svaret...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. februar 2003 - 16:50 #3
tak for pointene