Avatar billede haspalm Nybegynder
15. februar 2003 - 23:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

3COM router i Kvickly

Hej folkens, så gives der lidt point for jeres uforbeholdne meninger om den 3com router som er i salgsavisen i næste uge - er det noget der kan bruges til noget ??
Avatar billede dach Nybegynder
16. februar 2003 - 00:00 #1
3Com laver normalt nogle gode kvalitetsprodukter.
Om den kan bruges til noget? Tja, det afhænger jo af den aftale der er med din ISP. Jeg kører f.eks. Stofanet Flexrate, og vil skulle betale for at køre med mere end én IP-adresse.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
16. februar 2003 - 00:02 #2
De billige 3com routere har kun navnet tilfælles med andre 3com produkter. De er bygget på licens "ude i byen". Nøjagtig som det gør sig gældende med de billige Cisco produkter.

De billige 3com produkter kan umiddelbart sammelignes med D-links ditto. Dog er min personlige preference her D-link. Jeg kan ikke forklare hvorfor. De "føles" bare bedre.
Avatar billede dach Nybegynder
16. februar 2003 - 00:10 #3
fandt lige nogle tekniske data, som ikke kan findes hos 3com, mærkeligt nok. Kvickly sælger nemlig modellen 3C855-ME og det er kun -US modellen der kan findes via 3com.dk.
http://www.backoffice.be/shop/articleinfo.html.asp?artid=720066
Avatar billede haspalm Nybegynder
16. februar 2003 - 01:22 #4
Routeren skulle evt. anvendes på en tdc-adsl med en fast ip adresse - som dog skal deles af flere maskiner..

Jeg syndes ikke rigtig at have genkendt modellen nogen steder ved edbpriser - kan nogle fortælle om prisen passer sådan cirkus ? ( ca. 500 kr)
Avatar billede peilman Nybegynder
16. februar 2003 - 06:59 #5
prøv at se her hos edbpriser, du kan se andres arfaringer under bedømmelser.

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674667894
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
16. februar 2003 - 08:36 #6
Som nævnt vil jeg anbefale denne istedet. Primæssigt er den jo ikke engang dyrere: http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597895
Avatar billede dach Nybegynder
16. februar 2003 - 16:56 #7
Det er godt nok svært at vælge mellem D-Link (som iknow foreslår) og 3Com.
Alt andet lige ville jeg nok ikke købe den i Kvickly Xtra, men gennem en ordentlig computerbiks (via nettet).