Avatar billede willi Nybegynder
15. februar 2003 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyd-dias program.

Det er måske mange point for et simpelt spørgsmål.
Men er der nogen som kender til et lyd-dias program med følgende specifikationer.

Det skal kunne håndterer dias og lyd på præcis sammen måde som når man benytter et eller flere(overblænding) lysbilledapperater.

Dvs. at man skal have sin lyd side liggende og skifte/overblænde billederne i forhold til denne.

Det skal være fuld kontrol med dette.

Meget a lá Adobe Premiere (videoredigering).
Men med stills!
Herved opnår man at der alene er de billeder involveret i filen/afviklingen som aktuelt benyttes.

Det er så "simpelt". Og så svært at finde.

Man point udløses kun hvis programmet findes og rent faktisk virker(! ;-).
(Det skal naturligvis køre som applet)
Avatar billede tto78 Nybegynder
17. februar 2003 - 19:43 #1
Jeg kender en virksomhed der laver sådan et system, det hedder Audiocaster. Linket er http://www.ipeople.dk
Avatar billede willi Nybegynder
19. februar 2003 - 22:13 #2
Rigtigt. Det ser ud som noget. Men det er svært at se hvad. Der er hverken eksempler på siden eller en demo vers. så vidt jeg kan se.
Avatar billede christian-petersen Nybegynder
19. februar 2003 - 22:28 #3
Du kan kontakte mig på christian@ipeople.dk for at få en demo. Systemet har de features du ønsker, bortset fra at det ikke er applet baseret. Evt. kan du også ringe til os (IPeople) på telefon 33930069.
Avatar billede willi Nybegynder
19. februar 2003 - 22:42 #4
Det skal være applet og prisen er alt for høj til min anvendelse.
Hele ideen er for mit vedkommende også at kunne foretage en samtidig redigering at et digitalt format til pc såvel som "analogt" til projektorer og tape med digital styring. (Det betyder koden skal være til rådighed hvilket jeg ikke tydeligt at skrevet).
Men det kan være interessant nok at se på.
Avatar billede willi Nybegynder
21. maj 2003 - 21:52 #5
Ikke rigtig noget jeg kunne/kan bruge.
Lukker spørgsmålet.