Avatar billede kimlarsen Praktikant
15. februar 2003 - 21:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Artikelarkiv.

Hej alle sammen

Jeg driver et mindre website, hvor jeg skriver en del artikler til.

Jeg kunne godt tænkte mig at kunne gemme alle disse artikler i et arkiv, således at jeg ikke skal smide dem ud.

Jeg har kikket lidt på http://www.standby.dk/ hvor de kalder deres nyheder fra en content?5422 ?

De ser ud for mig som om at de kan nøjes med at kalde deres sider 1-2-3- 5422 og at de dermed har en php funktion som så kan kalde de forskellige sider.

Kunne denne funktion så kombineres med at man kunne vise et antal karakter på en forside :

Noget ala :"

Det er påvist at forbindelsen mellem .........
Læs mere her "

af de 20 sidste nye artikeler ville det være fedt.

Er der en eller anden, som har mod på at hjælpe mig igennem med dette ?
Avatar billede schaefner Juniormester
15. februar 2003 - 21:27 #1
Hvis du kan vente til imorgen, så vil jeg da godt være behjælpelig med et eksempel ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
15. februar 2003 - 22:01 #2
Send en mail på admin@schaefner.dk, hvis du er intereseret.
Avatar billede maduni Nybegynder
16. februar 2003 - 01:44 #3
De bruger garanteret php/mysql

mysql = database.

snak med www.propelcom.dk de har billige artikel systemer som du kunne bruge..
Avatar billede schaefner Juniormester
16. februar 2003 - 15:15 #4
Jeg har sendt dig en mail, så kan du lige se om det virker som det skal.
Avatar billede schaefner Juniormester
10. april 2003 - 21:55 #5
Så fik vi det op og køre:
http://schaefner.dk/nyhedssystem.zip