Avatar billede sorenmt Nybegynder
03. november 2000 - 15:53 Der er 3 kommentarer

Scanner laver streger

Jeg har en Mustek Pergon CD 600 II scanner.

Den er begyndt at lave mærkelige streger over de billeder, som jeg scanner ind.

Den er tilsluttet via et SCSI kabel, som jeg har tjekket, for om det sidder løst mm.
Computeren kører win 98 se. Jeg har prøvet i mange forskellige programmer, og jeg har også prøvet at installere driverne igen, men med samme resultat
Avatar billede powell Nybegynder
03. november 2000 - 15:55 #1
Det kan skyldes at motoren ikke kører jævnt, eller at der er kommet skidt på \"slæden\".
Avatar billede westlife Nybegynder
23. december 2000 - 16:20 #2
Prøv at tage skruerne af den, og tjek så om den er beskidt indeni
Avatar billede ravn1 Nybegynder
26. december 2000 - 22:54 #3
Til min Logitec scanner følgte der et Kalibrerings kort med(et stykke papir med en masse streger)
Hvis du har sådan et prøv at re-kalibrere den...