Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 10:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Uninstall et program **Help plZ**

Jeg har installeret et program, så slettede jeg folderen hvor det lå i, men nu vil jeg os gerne have det væk inden fra tilføj eller fjernprogrammer listen, så jeg evt kan installere programmet igen, nogen der har et forslag??
Avatar billede riversen Nybegynder
15. februar 2003 - 10:41 #1
kan du ikke bare installere?

du må aldrig slette et program manuelt...gør det altid via tilføj/fjern programmer eller uninstall
Avatar billede no_stress Nybegynder
15. februar 2003 - 10:42 #2
Geninstallere programmet og afinstallere det rigtigt igen
Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 10:55 #3
Hmm problemt ligger i at den kommer med en fejl når jeg prøver at installere det igen programmet er norton antivirus ...
Og så vil jeg jo mene at jeg "bare" skal have det væk der inde fra (tilføj eller fjern programmer) men der må da være en mulighed for at jeg kan fjerne det unden at skulle formatere??
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 11:03 #4
prøv om du kan finde det i Registry og lad mig i den forbindelse sige "GOD FORNØJELSE" og giv dig endelig god tid, for der er rigtigt mange nøgler og værdier der skal fjernes.
Nej, der er såvidt jeg ved ingen programmer der kan fjerne det fra Tilføj/fjern programmer
Avatar billede riversen Nybegynder
15. februar 2003 - 11:03 #5
jeg har ingen ideer udover at skulle fjerne alle nøgler manuelt i reg.databasen, hvilket kan være risikabelt.
Avatar billede hojben Novice
15. februar 2003 - 11:04 #6
Prøv evt at kigge under services..

er der "rester" som står til automatisk opstart så sæt dem til disabled. genstart og kør installationen igen..
Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 11:10 #7
Rogjar jeg prøver så lige at gøre regedit færdig thankZ :D
Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 11:31 #8
Jeg finder hele tiden en key eller hvad det nu er inden i regedit som jeg ikke kan slette den hedder: DeviceDesc
Avatar billede snap Nybegynder
15. februar 2003 - 11:34 #9
Indstaller reg clean den kan fjerne det hele
Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 11:43 #10
hvor finder jeg det henne?? er lige new til det her :)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
15. februar 2003 - 11:52 #11
Gå i start - kør - skriv - regedit. Gå i rediger - søg - skriv norton - find næste. Slet det den finder. F3 for at finde næste - slet også denne nøgle - f3 slet og sådan fortsætter du til der ikke er flere nøgler. Den fortæller selv når der ikke er flere. Det er en effektiv metode.
Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 12:27 #12
jamen den kommer til en eller et par stykker som jeg ikke kan slette, hvad gør jeg der?
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 12:31 #13
du skal fjerne dem i fejlsikker tilstand, boot igen og lige før Windows starter trykker du F8 ned og holder den der indtil du ser en menu, her kan du vælge fejlsikker tilstand.
Så skulle det være muligt at fjerne nøgler m.m. i Registry
Avatar billede tjobz Nybegynder
15. februar 2003 - 13:14 #14
mange 1000 tak :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 19:35 #15
takker for pointene..
Avatar billede snap Nybegynder
15. februar 2003 - 20:46 #16
Reg clean kan du finde på denne adresse og de er et grais program
Avatar billede hojben Novice
15. februar 2003 - 21:55 #17
Snap > et link ville i dette tilfælde være smart ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 22:48 #18
Avatar billede snap Nybegynder
16. februar 2003 - 09:35 #19
tak for hjælpen med de link for jeg kunne ikke få det at virke