Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 10:20 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Våben lyde

Hejsa derude.

Af simpel fortvivlese og mangel på viden om emnet, vender jeg mig til jer. Mit ? går simpelthen ud på, hvor finder jeg (hvis der er sådan et sted) rigtige lyde fra våben? Lydfiler optaget med det ene formål at gengive lyden af et enkelt skud præcist og nøjagtigt. Jeg har prøvet og søge på google og der kommer da også en masse links frem, men 98% af dem handler om spil og jeg er ikke interesseret i lyde der skal "lyde" som et våben, men den skinbarlige virkelige lyd! Jeg håber der er én eller anden der sidder inde med den viden jeg søger..

Tak for jeres tid.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 10:22 #1
Avatar billede cdc Novice
15. februar 2003 - 10:26 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 10:31 #3
kunne du bruge noget -heh
Avatar billede cdc Novice
15. februar 2003 - 10:32 #4
søg evnt også på www.altavista.com og under mp3
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 10:34 #5
Hmm.. nu har jeg selv aftjent min værnepligt, så jeg ved godt hvordan en 7.52kal.(eller ca deromkring) lyder (M75) og enten er det pga. kvaliteten af .wav filerne eller også er det simpelthen ikke fra rigtige våben. Kan også godt være jeg bare forventer for meget...
Avatar billede jefa Nybegynder
15. februar 2003 - 10:36 #6
Avatar billede jefa Nybegynder
15. februar 2003 - 10:37 #7
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 10:37 #8
ØHHHHH??? selvfølgelig er det rigtige skud mester
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 10:38 #9
Ja nogle af dem.. tag den shotgun1 og 2. Det er ikke. Vi er en del der går på jagt og vores haglgevær lyder godt nok ikke sådan.
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 10:41 #10
Meget af det der er på de sider der, er noget der er optaget udenfor på for stor afstand. Jeg kan ikke lave de test's jeg skal, for jeg skal bruge enkelt-skuds filer i høj kvalitet.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 10:48 #11
hmm du er ikke den eneste jæger ok!!!! Brug det eller ikke gav dig bare et link dude
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 10:50 #12
Hold da op du bliver sur over ingenting. Jeg siger bare at det ikke kan bruges til det jeg skal lave.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 10:52 #13
er ikke sur du! Kender bare ikke andre våben lyde. Har selv brugt dem og var tilfreds
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 10:54 #14
Som sagt skal de ikke bruges til spil. Jeg skal bruge dem til at lave nogle test's. Men de er ikke i høj nok kvalitet. Det er såment bare alt.
Avatar billede jefa Nybegynder
15. februar 2003 - 11:02 #15
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 11:06 #16
Tja ok.. der findes nok ikke noget, med mindre man vil betale for det. Jeg takker for jeres bedrag og tildeler jer 20 point for besværet. jefa, hvis du vil ha point, skal du lige huske og lave et "svar".
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 11:09 #17
hehe bedrag.. skulle ha stået bidrag :)
Avatar billede jefa Nybegynder
15. februar 2003 - 11:11 #18
Skulle ellers lige til at kommenterer din bemærkning, meeen....
Du må ud i skydeklubben med en ttape recorder og mike og optage lidt istedet. Det er da gratis.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 11:12 #19
Jeg må nu også sige, at det er en noget alternativ lyd på et haglgevær. Jeg dyrker selv både jagt og flugtskydning, og har bestemt aldrig hørt en haglbøsse lyde sådan. Det lyder mere som lyden fra en dårlig film (hvor de påførte lyde stammer fra kanonslag) :)
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 11:12 #20
Ja det bliver nok til sådan noget. Ville bare lige prøve jer, først, da det bliver noget af et besvær og de har sikkert heller ikke alle de våben-typer jeg leder efter. Nå men tak for hjælpen.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 11:13 #21
siger tak for point hvis der deles ud til mig
Avatar billede cdc Novice
15. februar 2003 - 11:14 #22
tanx :o)
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
15. februar 2003 - 11:14 #23
I har fået 20 point hver for jeres forslag :)