Avatar billede patrick_mn Nybegynder
15. februar 2003 - 00:24 Der er 6 kommentarer

Halflife og 2000 SP4

Hejsa, jeg har installeret Windows 2000, og indtil nu har jeg ikke haft nogle problemer med halflife og mods, men et stykke tid efter at jeg har downloadet opdateringer fra windows update (42 forskellige :\) er mit Halflife (og mods) begyndt at "gå i hak midlertidig" hvor det ca. en halv time efter går HELT i stå sammen med computeren. Nogen der ved hvilken opdatering der måske forsager dette, for det er rimelig irriterende da jeg spiller Eurocup Nations-kampe her i weekenden.

Plz hjælp :(

45 point er alt jeg har :(
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
15. februar 2003 - 00:30 #1
lige en bemærkning ! Jeg havde ikke SP4 før! Det var noget jeg downloaded med Windows Update.
Avatar billede burningice Nybegynder
15. februar 2003 - 00:57 #2
well.. hvis du er sikker på at det er sp4 du har fået installeret, så fjern det hellere igen. Den nyeste OFFICIELLE er sp3, så det er højst en beta du har.
Avatar billede angam Nybegynder
15. februar 2003 - 01:01 #3
De mange Windows 2000 sikkerheds-opdateringer er navngivet som Pre SP4 - det er nok dér misforståelsen er.

Kører iøvrigt selv Half-life / Counter-Strike med Windows 2000 + SP3 + alle nye sikkerhedsopdateringer - det virker fint.
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
15. februar 2003 - 02:02 #4
:[ har afinstalleret alle opdateringer og fucket mit OS ret meget op nu, men vil prøve at se om HL virker
Avatar billede angam Nybegynder
15. februar 2003 - 02:49 #5
Ja, jeg fortryder også at jeg installerede alle mine servicepacks; min IIS er *komplet* død, så jeg går også og overvejer en total geninstallation.

Ked af at jeg ikke kan hjælpe dig :-(
Avatar billede fromsej Praktikant
15. februar 2003 - 11:57 #6
Prøv en repair , det gør sommetider underværker.*S*

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyindstalation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)