Avatar billede allanbramsen Nybegynder
14. februar 2003 - 23:52 Der er 1 kommentar

Probs med skrive rettigheder

Jeg køre Apache på en W2K server med SP2 det køre genialt men da jeg så også har en ftp server kørende til upload af filer har jeg lavet nogle javascript filer som skal kunne læses i appache, dfet er dog ikke problemet men.....
Når man går ind på ftpen executer den en .bat fil som generer nogle filer som den så vil overflytte til /htdocs/js/ men det får den ikke lov til :O( kikker man på egenskaber for htdocs så er den skrivebeskytet fjerner man det hak og trykker F5 så har den slået det til igen hvor ændre man det er det en fejl i apache eller.....
Avatar billede serverservice Praktikant
15. februar 2003 - 00:13 #1
kig lige på din write permissions til mappen
højreklik - prop. - security og giv everyone ell. dom. users write permission.
hvis den er shared skal du gøre det samme der...
danny