Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 11:28 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

vb 5

hvor finder jeg vb 5????
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 11:33 #1
Den version der kan fås nu hedder version 6. Prøv hos f.eks. Ravenholm eller Polyteknisk Boghandel. Fås også i studieversion hvis du er studerende
Avatar billede fico Nybegynder
03. november 2000 - 11:33 #2
Det koster penge !
Kig fx på www.edbpriser.dk eller www.qxl.dk eller www.ebay.com
Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 11:35 #3
Ingen testversion; for at se om man kan finde ud af det?
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 11:37 #4
Der er desværre ingen gratis genveje. Der findes i øvrigt også en learning edition, som polyteknisk boghandel forhandler - der får du VB i en lidt reduceret udgave (det er vist kun avancerede database funktioner der mangler) til 7-800 kr inkl omfattende hardcopy documentation og kursus i bogform. Kan sikkert købes billigere hos www.amazon.co.uk
Avatar billede stig3 Mester
03. november 2000 - 11:41 #5
Desværre et typisk microsoft fænomen. Ingen rabat til hverken studerende, private eller noget som helst. Ikke engang en prøveversion i eksempelvis 30 dage.

Gid deres arrogante holdning må blive deres undergang !!!
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 11:45 #6
Der er masser af rabat til studerende, som du kan se i mit første svar. For ca. 1000 kr får du en komplet Visual Studio Prof, der indeholder VB Prof, VC Prof, J++, Visual Interdev og Visual Foxpro (den sidste er jeg ikke 100% sikker på). Jeg tror normalprisen for denne pakke er mere end 6000 kr (igen ikke sikker). Det er da en slags rabat?
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 11:46 #7
Stig: (og jly) hvis I vil slippe gratis kommer Delphi 4 med Alt om Data\'s omslags CD i Decembernummeret.
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 11:52 #8
VB5 Learning edition 87 engelske pund + fragt, se
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1572315512/026-1121065-0616413
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 13:27 #9
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 13:37 #10
Mit sidste bidrag - gratis download af VB5 scripting edition:

http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?url=/code/sample.asp%3Furl%3D/msdn-files/027/000/133/msdncompositedoc.xml

Kom igen Stig3! ;-) (nej jeg er ikke ansat i Micro$oft)
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 13:38 #11
PS. husk at hele linien skal stå i adressefeltet i Internet Explorer. Jeg ved ikke hvorfor experten hakker URL\'er op når der er % o. lign. i.

Signing out....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 13:52 #12
<< cstern >>

Scripting Edition ? Den eneste version af VB der er gratis er Control Creation Edition ...
Avatar billede cstern Nybegynder
03. november 2000 - 13:56 #13
Ja, du har naturligvis ret VB CCE - det var noget sludder! Men adressen er god nok (og i øvrigt foreslået på grundlag af dit bidrag i 31604 - så måske skulle vi dele den fyrstelige dusør? :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 13:59 #14
Hæ hæ .. naa .. jeg vil da ikke komme her og snuppe ALE pointene lige foran snuden på dig .. det ville da ikke være retfærdigt ;-)

<< jly >>

1 point ??? Og jeg troede jeg sommetider var fedtet... det\' jo til at ligge flad af grin over ..
Avatar billede jly Nybegynder
04. november 2000 - 14:35 #15
Ja Men det virker jo bedere end ot give 500 :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. november 2000 - 14:37 #16
<< jly >>

det har du jo ret i :)
Avatar billede jly Nybegynder
15. november 2000 - 08:25 #17
nå hvem vil have alle pointene?
Avatar billede jly Nybegynder
15. november 2000 - 08:27 #18
ja jeg måtte jo slippe pointene så i fik 1 point hver er jeg ikke flink.