Avatar billede suffer Nybegynder
13. februar 2003 - 17:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Det må da findes

Findes der ikke et ordenligt overclockings program til et ATi kort, jeg har selv et PowerColor R9500PRO kort, jeg har softmodded det til et 9700PRO men ffs da, alle de oc programmer jeg har haft bliver ved og sætte core og memory til default hver gang jeg rebooter eller går ind i OpenGL programmer.
så findes der ikke et ordenligt program der bliver ved og blive på den core og memory man har sat det til
mvh. Viktor
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 18:49 #1
kik på denne side
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 18:52 #2
tror her er noget du må læse hvos du jagter dette overclock af kortet
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 18:52 #3
hehe lige en mere *SS*
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. februar 2003 - 18:53 #4
powerstrip burde kunne huske din indstillinger, det kan dog være at det skal sættes til at gemme dem..

Ellers kan du loade din bios fra grafikkortet, clocke det, og så flashe det med de indstillinger.....
Avatar billede suffer Nybegynder
13. februar 2003 - 18:56 #6
Powerstrip får kortet til og gå helt i baglås, har prøvet det, den går sq helt kold, det med og flashe bios lyder vel ok, men er det ikke lidt rici?.
er det noget med at det kun er non-pro kortene overclockingen funker med?
mvh. Viktor
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 18:59 #7
Det er altid med rici når du leger med korter!! Alt du skal bruge må du da kunne finde på de sider
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. februar 2003 - 19:02 #8
Jo det er altid en chance for at brænde kortet at når du clocker...

Men hensyn til at kortet går i baglås, skulle garanteret at du clocker det så meget at kortet går koldt. Prøv at nøjes med at clocke det en lille smulle ad gangen for at se om systemet bliver stabilt. Har selv haft brugt det....
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 19:15 #9
hvadså afslutter du eller
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
13. februar 2003 - 19:21 #10
lrd:13/02-2003 18:49:58 hvilken side ?
og hvad griner du af ?
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 19:25 #11
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 19:26 #12
Avatar billede suffer Nybegynder
13. februar 2003 - 19:33 #13
har fundet en side der forklare det hele, det i sagde var forkert
http://www.hardocp.com/article.html?art=NDA5 her har vi det, det er grunden til at det hele failer, ellers tak mvh. Viktor
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. februar 2003 - 20:09 #14
Var så lidt! =)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
13. februar 2003 - 20:11 #15
lrd: *G*
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 20:19 #16
du er da formeget din nærrigrøv
Avatar billede lrd Nybegynder
13. februar 2003 - 20:20 #17
to spørgsmål din klaphat!!!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
14. februar 2003 - 13:16 #18
lrd >> Køl lige lidt ned... De svar du er kommet med, har ikke indeholdt links - om det så er en fejl fra E's side, ved jeg ikke! Men det kan ikke nytte noget at flame andre, fordi du føler dig uretfærdigt behandlet - påpeg istedet hvad du er utilfreds med og ret evt. henvendelse til en CoAdmin, hvis det går helt galt!
Den opførsel du har gang i her vil jeg personligt betragte som uacceptabel i et seriøst forum...

Suffer >>> Ikke noget med at oprette det samme spørgsmål to gange indenfor 14 dage! Du har så gjort det indenfor en time ;o) I øvrigt skulle dette emne, ganske som det første du oprettede, lægges under overclocking.

http://www.eksperten.dk/spm/317038 Luk det lige, nu du har fået orden på sagerne...