Avatar billede iggi Nybegynder
02. november 2000 - 22:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP…Hvordan publisher man hver enkelt scene hver for sig i flash4

HJÆLP…Hvordan publisher man hver enkelt scene hver for sig så ens endelige flash dokument består af en række swf filer. Jeg har lavet et flash site vha en række scener  og når jeg publisher det generes der kun en swf fil hvis nogle kan hjælpe mig med dette  så blive jeg meget glad
Avatar billede skovtrold Nybegynder
02. november 2000 - 22:29 #1
Jeg kender ikke til en hurtig/rigtig metode - kun den med at gemme nye fla-filer med kun een scene i hver fla-fil, og herefter eksportere...
Avatar billede ziges Nybegynder
02. november 2000 - 22:44 #2
Jeg kunne forestille mig, at du skal bruge det til at bestemme hvilken scene der skal komme først i afspilnings rækken, ? det kan du gøre ved at gå i Windovs menuen Inspectors og vælge scene, derefter kan du sortere rækkefølgen af dine Scenes. ? Ellers bliver du jo nød til at publicere hver scene? altså først save dem, og derefter loade hver scene og publicere dem hver især :-(.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 23:57 #3
Klip og kopier. Du nøjes bare med at trække dine forskellige objekter over i en ny flashfilm.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 23:59 #4
markér alle objekter i scene 2 og træk dem over i en ny film. Nu har du kun scene 2 derovre.

og så.... PUBLISH

/Nikolaj
Avatar billede ziges Nybegynder
03. november 2000 - 00:09 #5
Jeps, Der var \"tryk\" på \"ens endelige f dokument består af EN række. :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. november 2000 - 00:35 #6
Hvis du stadig er i tvivl....

Tryk på edit multiple frames og højreklik og vælg copy frames. Over i den nye film og sæt ind.
Avatar billede allandk Nybegynder
06. november 2000 - 16:22 #7
Hvis du er ligeglad med at gemme de enkelte scener i separate Fla\'er så kan du bare trykke Ctrl+Alt+Enter, så er det kun den aktuelle scene der publiceres.

ab :)
Avatar billede iggi Nybegynder
06. november 2000 - 16:58 #8
Hejsa
Mange tak for hjælpen til alle der har kommet med forslag til hvordan jeg kunne løse mit problem . Allandk\'s svar var hvad jeg ledte efter derfor får han alle pointene.
Venlig hilsen iggi
Avatar billede allandk Nybegynder
07. november 2000 - 09:02 #9
Held og lykke...

ab :)