Avatar billede smil Nybegynder
11. februar 2003 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ac3audio.ax gpf i BSplayer og Windows Media Player

Jeg prøver at afspille en XVid film, der er kodet med AC3. men jeg kan ikke få nogen player til at virke. De branger ned med en fejl i ac3audio.ax hver gang. Hvis jeg sletter/omdøber  ac3audio.ax, virker de perfekt - lige bortset fra der så ikke er lyd på :-( Det er ret kedeligt at se film uden lyd. Jeg har efterhånden prøvet en del, uden held. Jeg kører Win200. Jeg har for nyligt geninstalleret, før hen virkede det perfekt.

Any ideas
Avatar billede bentn Nybegynder
11. februar 2003 - 23:42 #1
Hent denne her:
Tsunami Codec & Filter Pack
http://www.divx-digest.com/software/tsunami_pack.html
Avatar billede smil Nybegynder
12. februar 2003 - 00:11 #2
Kanon - Det virker sgu'
Avatar billede bentn Nybegynder
12. februar 2003 - 00:12 #3
Det er ligesom at være dig selv ikk'? :)
- Tak for point.
Avatar billede bentn Nybegynder
12. februar 2003 - 00:13 #4
sorry, skulle stå,  "der selv "
Avatar billede vedelsby Nybegynder
06. marts 2003 - 00:07 #5
Hejsa Bentn..
Du skal vide du lige har skabt stor glæde her på Nørrebronx..
Nu har jeg brugt RET langt tid på mange forskellige codecs etc. Så er lige lidt interesseret i at hører... Hvad er forskellen og hvorfor virker ac3 codec'et i tsunami pack'en og ikke i nimo codec pakken?

Takker
Vedelsby