Avatar billede k-slav Nybegynder
11. februar 2003 - 22:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mærkeligt keybord på bærbar

Hej

Jeg har et problem med en bærbar, det går ud på at keyborded skriver forkert, men ved extern keybord skriver det rigtigt, både det interne og det externe det er en Compaq Amanda E500, og jeg køre Windows 2k.
Avatar billede jefa Nybegynder
11. februar 2003 - 23:06 #1
Prøv at hente KeyboardTest fra http://www.passmark.com/download/index.htm kan afprøves i 30 dage.
Avatar billede onki Nybegynder
11. februar 2003 - 23:19 #2
Er det ikke fordi det er US/ENG tastatur ?
Avatar billede k-slav Nybegynder
11. februar 2003 - 23:20 #3
virker stadigvæk ikke men hele keyborded virker hvis jeg trykker fn knappen ned mens jeg skriver
Avatar billede k-slav Nybegynder
11. februar 2003 - 23:21 #4
det er dansk og det har virked før
Avatar billede coltman Nybegynder
11. februar 2003 - 23:26 #5
Prøv at fine det med blåt på en af tasterne hvor der står "Num Lock"
Tryk på Fn og "Num Lock"  samtidigt.

Se om ikke det løser problemet
Avatar billede k-slav Nybegynder
11. februar 2003 - 23:29 #6
1000 tak coltman det var det der skulle til, hvor er det dog pinligt at jeg ikke havde opdaget det
Avatar billede coltman Nybegynder
11. februar 2003 - 23:32 #7
Jeg har selv sidet ca. en halv time og grublet over det. Det er tit de meget enkle løsninger der er sværest at komme på.

Lad være med at føle dig dum!!! Det er spild af tid...