Avatar billede spiff_21 Nybegynder
11. februar 2003 - 18:49 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Mærkelig fejl

hjelp, der er pludselig, kommet en mystisk fejl. Fejlen opstår hver gang jeg åbner explore eller iexplore. fejlen lyder

Error!
Your system clock appears to have been set back, possibly in an attempt to defeat the security system on this program. Please correct your system clock before trying to run this program again. If your clock is correct, please contact the author of this program for instructions on correcting this error(report code CCB-F)

Der efter trykker jeg ok, og explore virker som normalt, men dette er meget iereterende. Jeg ved ikke hvilke program fejlen hentyder til, Og nej jeg har ikke ændret på tiden, eller over til den virkning
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2003 - 19:03 #1
http://housecall.trendmicro.com/ - Online virusscan
Prøv lige det her først.
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
11. februar 2003 - 19:40 #2
Jeg har i forvejen symantec norton antivurus 2003. Hverken den eller Trendmicro's house call kan finde noget. Jeg har desuden renset ud med den seneste version af ad-aware.

fejlen har du på uforklarlig vis skiftet således at den nu slutter på 0,7711,1502 i stedet for CCB-F. ????? meget mærkeligt.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2003 - 19:48 #3
Prøv spybot , den finder noget som Ad-aware ikke gør.
http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
12. februar 2003 - 00:47 #4
Tak for linket. spybot fandt lidt mere, men løste ikke mit problem
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 02:03 #5
Kunne godt tyde på fejl på dit motherboard. Tjek lige dette link som skulle kunne hjælpe dig med at finde fejl. http://www.cad-design.com/support/licensesupport.html
Hvis du vil se flere muligheder
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Error%21+Your+system+clock+appears+to+have+been+set+back&lr=
Avatar billede jacob_m Nybegynder
02. marts 2003 - 21:14 #6
Det kan være (nu ved jeg ikke hvor gammel din computer er) men ældre computere har det med at "glemme" tiden, pågrund af at dette lille ur-batteri der sidder på motherboardet er i stykker......
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
03. juni 2003 - 13:42 #7
Det viste sig at være noget software der var løbet ud
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. juni 2003 - 15:10 #8
Godt at det var sådan en bagatel. Smid selv et svar og accepter det, så spørgsmålet kan lukkes.
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
30. januar 2004 - 09:52 #9
luk
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
30. januar 2004 - 09:53 #10
luk
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
30. januar 2004 - 09:53 #11
luk