Avatar billede midabo Nybegynder
11. februar 2003 - 15:08 Der er 10 kommentarer

Hvad synes I? Personlig side

URL: http://ntserver.dyndns.dk/dl/index.php

Er designet ok?
Avatar billede angam Nybegynder
11. februar 2003 - 15:14 #1
Baggrundsfarven falder helt udenfor resten af siden. Måske burde den bare være lys grå eller helt hvid? Til højre mangler 6 knapper/billeder (er det med vilje?) og virker også forstyrrende.

Hvad indholdet angår, så er der meget tekst og lidt billeder (der er ingen!) - hvad med et billede af dig selv? Faktisk er det eneste billede jeg har fundet i listen "About me" et billede af .. din mobiltelefon??!

Siderne virker i Netscape 6, men ikke i Opera 5 (baggrundsfarven er altid lys grøn).
Avatar billede angam Nybegynder
11. februar 2003 - 15:15 #2
.. så samlet vurdering: nej, der skal arbejdes meget mere med farver og tekster.
Avatar billede askeb Nybegynder
11. februar 2003 - 15:18 #3
nej, det er det ikke:
1! grimme farver du har: Lilla, og så videre...se evt www.colormatch.dk
2! du kangler et topbanner...det skal du ha lavet dig...hvis du er doven kan du nøjes med en overskrift...
3! dine links virker ikke ... X i alle boksene...
/askeb
Avatar billede ladyhawke Novice
11. februar 2003 - 15:20 #4
Kig lidt på farverne og så undgå for alt i verden at nye vinduer popper op, det er meget generende og det er vil ikke det du vil opnå :o) (f.eks. under my thoughts -> money)
Avatar billede midabo Nybegynder
11. februar 2003 - 15:31 #5
angam> i Pictures er der da både billeder af mig & noget andet ragelse :)
askeb> Jeg kigger på det
Avatar billede angam Nybegynder
11. februar 2003 - 15:40 #6
midabo > det er korrekt. Jeg skulle have formuleret det som "Ingen billeder før mobiltelefonen" :-) ... men pointen var/er at teksten trænger til at blive brudt af billeder på en eller anden måde. Gerne små billeder på måske 200x300 pixels.
Avatar billede exp Juniormester
11. februar 2003 - 16:01 #7
Avatar billede ilithanos Nybegynder
12. februar 2003 - 13:54 #8
det er ikke helt okay endnu:
1: Baggrundsfarven macher ikke farven på selve siden.
2: linksne til højre virker ikke (den kan ikke hente billederne)
3: for meget tekst på siderne. lad det blive brudt lidt op af nogle billeder som angam sagde.
4: Du skal have lavet et top-banner eller et logo.
/out
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 10:54 #9
Lukketid?
Avatar billede exp Juniormester
27. august 2003 - 23:41 #10
Hallo... lukketid?