Avatar billede majbritt05 Nybegynder
11. februar 2003 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billedbehandlingsprogram

Hejsa.

Jeg søger et billedebehandlingsprogram, hvor man fx. kan arbejde med skygger, udsnit og bløde kanter.

Kan I anbefalet et? Gerne freeware.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2003 - 12:59 #1
Photoshop er næsten industri standard, men bestemt ikke freeware
Avatar billede prodic Mester
11. februar 2003 - 13:07 #2
http://www.eksperten.dk/spm/284654 - jeg erindrer ikke om PhotoPlus5 indeholder de muligheder, men dets lighed med Photoshop er stor, så det skulle undre mig om programmet ikke også kan udføre de simple handlinger.
Avatar billede namnam Nybegynder
19. februar 2003 - 12:07 #3
Photoshop er super fedt..
Avatar billede grafix Nybegynder
18. marts 2003 - 10:45 #4
Man kan få en Plug-In til Photoshop der hedder Eye Candy, som er perfekt til den opgave
Avatar billede xpylarius Nybegynder
28. april 2003 - 21:52 #5
Køb et computerblad der indeholder version 6.0 af Photo Plus, det er sgu godt....
Avatar billede thenothingman Nybegynder
19. august 2003 - 22:51 #6
gimp er gratis og minder meget om photoshop. Det kan hentes her:
http://tucows.tdconline.dk/preview/194851.html