Avatar billede piloto Nybegynder
11. februar 2003 - 11:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Geninstallation af Windows98

Har beskadiget Microsoft Internet Explorer så alvorligt at ny installation af Windows98 er Nødvendig. Hvor meget af min oprindelige opsætning forsvinder? Har kun mulighed for at tage Back-up på ca. 100MB.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 11:44 #1
Kan du komme ind i Windows?
Avatar billede pimpz Nybegynder
11. februar 2003 - 11:44 #2
kan du ik bare køre en rep?
Avatar billede piloto Nybegynder
11. februar 2003 - 11:46 #3
Ja, alt fungerer normalt. Kan blot ikke komme på nettet via IE. Har både netværksopkald og adgang via Modem og alm. telefon.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 11:47 #4
Klik Start - kør - indtast - sfc - Klik ok - indsæt din Windows 98 Cd-rom - så erstattes ændrede systemfiler. Måske løser det dit problem.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. februar 2003 - 11:50 #5
der skulle ikke være problemer med en geninstallation, det er næsten den eneste mulighed.
Avatar billede kenp Novice
11. februar 2003 - 11:50 #6
Ellers kan du jo bare installere win98 oven i din nuværende installation, den kan måske også klare dit problem.
Avatar billede piloto Nybegynder
11. februar 2003 - 12:12 #7
Schulze jeg har prøvet at køre sfc - Ingen ændrede eller manglende systemfiler. IE er beskadiget eller ændret ved at køre et program der hed noget i retning af Ad-aware. Idiotisk, men jeg slettede omkring 200 filer som programmet sagde var "ulovlige", "spy-ware" osv. uden nogen form for back-up. TDC hotline mener kun geninstallation af Windows98 er løsningen.
Avatar billede thorbjoern Nybegynder
11. februar 2003 - 13:24 #8
hvorfor installere du ikke bare IE igen..?
Avatar billede kenp Novice
11. februar 2003 - 19:40 #9
hummm du skriver at det schulze har skrevet er forkert, men du accepter hans svar!
Avatar billede piloto Nybegynder
11. februar 2003 - 19:43 #10
Har geninstalleret windows98 + IE men uden bedre resultat. Når jeg vil på nettet kommer IE op med "Siden kan ikke vises", "Cannot find server or DNS error"
Avatar billede piloto Nybegynder
11. februar 2003 - 19:50 #11
Den med kør SFC syntes jeg var et af de bedste forslag - Har jeg skrevet det var forkert? Ingen har så vidt jeg kan se besvaret mit oprindelige problem nemlig hvor meget af den oprindelige opsætning, der ville gå tabt, ved en geninstallation.Så vidt jeg kan se nu: INGENTING. Også alle programmer er bibeholdt i oprindelig opsætning. Har aldrig før prøvet at Geninstallere.
Avatar billede kenp Novice
11. februar 2003 - 20:02 #12
Din egen kommentar kl 12.12.31
Avatar billede piloto Nybegynder
11. februar 2003 - 20:11 #13
Ok fandt ingen ændrede eller manglende systemfiler men synes fortsat det var et godt forslag.