Avatar billede hansjacob Nybegynder
02. november 2000 - 13:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede sammen med musen

Hej

Er det muligt at lave et script, så musen, når den er over et link (der hvor der normalt er en hånd) kommer et billede istedet for hånden ???

Det skal ikke være et viwdows standard billede, men et hvilket som helst:

Eks hjemmeside til ejendomsmægler: Når man er over et link kommer et lille hus frem ???

Og hvis det kan laves, hvordan laves det så ?
Avatar billede jwolf Nybegynder
02. november 2000 - 13:30 #1
Jeg ved det kan laves, men jeg kan ikke lige huske hvordan.. 2 sek. prøver lige at finde ud af det.. :)
Avatar billede hyperactive Nybegynder
02. november 2000 - 13:41 #2
Du kan anvende CSS:

CURSOR: hand;
Avatar billede hyperactive Nybegynder
02. november 2000 - 13:43 #3
Hov.... glem det, det var vist ikke det du spurgte om :o)
Avatar billede fuzion Nybegynder
02. november 2000 - 14:14 #4
Prøv www.dynamicdrive.com. masser af d-html
Avatar billede flax Nybegynder
05. november 2000 - 00:19 #5
Prøv at lede på viewsources.dk, der er også eksempler på det du leder efter, held og lykke..