Avatar billede dios Nybegynder
10. februar 2003 - 06:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fjerne popup vinduer

Hver gang jeg starter explorer op, eller går til en ny side, kommer der et nyt popup vindue. Har prøvet både Ad-aware og X-cleaner uden held.
Har også prøvet popup-stopper, men så skal jeg bare istedet lukke vinduer der fortæller at script ikke kan køres.
Er der nogen der ved hvordan jeg får fjernet disse reklamer?
Avatar billede somaliomar Praktikant
10. februar 2003 - 07:07 #1
Avatar billede dios Nybegynder
10. februar 2003 - 07:23 #2
Jeg vil helst have dem fjernet fuldstændigt. Nogen forslag?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. februar 2003 - 07:51 #3
start > kør > skriv msconfig (duer ikke i win2k)
her kan du se hvad der starter op, og evt. vælge det fra.
Avatar billede jensendk Nybegynder
10. februar 2003 - 07:53 #4
www.avantbrowser.com ;-)

Zonealarm kan også tricket.
Avatar billede dios Nybegynder
10. februar 2003 - 08:30 #5
har prøvet i msconfig, og der er ikke noget der ikke burde være der.
Avatar billede somaliomar Praktikant
10. februar 2003 - 18:46 #6
Har du prøvet at fjerne og geninstallere IE?
Avatar billede dios Nybegynder
24. februar 2003 - 09:43 #7
Har prøvet at geninstallere...
Det ser ikke ud til at der er nogen løsning til at fjerne reklamerne helt, så somaliomar får point for link til admuncher som i det mindste stopper dem fra at blive vist uden at åbne nye vinduer
Avatar billede dios Nybegynder
24. februar 2003 - 09:44 #8
Har prøvet at geninstallere...
Det ser ikke ud til at der er nogen løsning til at fjerne reklamerne helt, så somaliomar får pointene for link til admuncher som i det mindste stopper dem fra at blive vist uden at åbne nye vinduer
Avatar billede dios Nybegynder
12. marts 2003 - 08:41 #9
Hvis nogen skulle være interresserede, så har jeg har endelig løst problemet med et lille program der hedder BHOdemon
http://www.spywareinfo.com/downloads/bhod/