Avatar billede simob Nybegynder
09. februar 2003 - 14:09 Der er 6 kommentarer

Win98 - RUNDLL

Min Win98SE - RUNDLL fucker op.

Følgende fejl kommer ved hver opstart:

RUNDLL
Fejl i NvQTwK
Mangler: NvCplDaemon

Kan jeg geninstallere/indsætte den RUNDLL igen eller hvad skal jeg gøre?
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. februar 2003 - 15:04 #1
Har du forsøgt at instaler NVmax eller et andet program til at overcloke dit GFX kort med? for så prøv at fjern det.
Avatar billede simob Nybegynder
09. februar 2003 - 16:20 #2
Jeg har installeret en DirectX 8.2 som foresaget problemet....

Kan jeg fjerne det...
Avatar billede fromsej Praktikant
09. februar 2003 - 17:24 #3
Det lugter langt væk af spyware.
Prøv at køre:
http://www.lavasoftusa.com/support/download/
Eller:
http://spybot.eon.net.au/
Hvis det ikke er det , så vender du bare tilbage.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. februar 2003 - 17:29 #4
Det er noget med dit Geforce grafik som skal aktiveres.
NvQtwk - N'Vidia Quick Tweak - et icon (QuickTweak) som ligger sig i Systray.

NvCplDaemon - N'Vidia Control Panel.

Så vidt jeg husker, er det noget som skal slåes til/aktiveres i grafik driveren. Gå opsætningen af kortet efter - også under Advanced.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. februar 2003 - 17:31 #5
fromsej + simob - Har har heldigvis ikke noget med spyware at gøre. Kun opsætning/indstilling af GeForce kortet.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. februar 2003 - 18:10 #6
Glimrende , det kan godt være jeg er blevet lidt SW fikseret.*S*