Avatar billede toploader Nybegynder
08. februar 2003 - 00:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gemme billeder på frontpage 2002

Davs.

Når jeg har lavet en side og tilføjet billeder, og der efter ser siden som eksempel i frontpage 2002 er der ingen problemer. Men når jeg så sender den som mail til mig selv kan jeg se alt minus de billeder der er. Så spørgsmålet er om der er nogen der kan hjælpe mig med dette. På forhånd tak.
Avatar billede zyco Nybegynder
08. februar 2003 - 00:55 #1
ja jeg kan godt, det er fordi den ikke ved hvor billeder ligge
Avatar billede zyco Nybegynder
08. februar 2003 - 00:55 #2
prøv at give en kopi af HTLM så skal jeg hjælp
Avatar billede zyco Nybegynder
08. februar 2003 - 00:55 #3
HTML*
Avatar billede toploader Nybegynder
08. februar 2003 - 01:09 #4
altså en kpoi af siden?
Avatar billede toploader Nybegynder
08. februar 2003 - 01:12 #5
ja der skulle stå KOPI...
Avatar billede zyco Nybegynder
08. februar 2003 - 02:14 #6
nej du skal kopiere HTML herind så jeg kan se på det
Avatar billede kildeby Nybegynder
08. februar 2003 - 11:35 #7
Sender du kun selve siden til dig selv og ikke hele webstedet? Jeg tror ikke du medsender billederne, der er kun en henvisning og derfor kan du ikke se dem.
Avatar billede toploader Nybegynder
09. februar 2003 - 18:08 #8
sådan gør jeg:
Når jeg har gemt siden, udgiver jeg den med undermapper, til et lokalt drev.
(harddisk) sender den til mig selv. Det virker stadig ikke. Håber at høre fra jer. Tak
Avatar billede eyvind Seniormester
10. februar 2003 - 19:11 #9
Front page kan godt være lidt vanskelig. Men først bør du (hvis ikke du har allerede) et websted på din egen computer. I mappeoversigten skal du åbne eks. image og nu kan du trække billederne ind. Inavigation åbner du siden og  indsæt>billede>vælg mappe(image)>vælg billedet>ok. Nu skal du lige gemme siden. Luk FP og peg på index.htm og der står billedet. Hvis du vil have hele din hjemmeside tilat være et andet sted skal du "udgive" til stedet, så skulle det virke.
Eyvind.
Avatar billede toploader Nybegynder
10. februar 2003 - 22:14 #10
Jeg siger tak for svaret til alle, men efter at have gjort præcis som i siger virker det stadig ikke, jeg prøver at komme videre. tak.