Avatar billede hassing Nybegynder
07. februar 2003 - 23:24 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Fjerne "beskyttelse" på .wma-filer fra MediaPlayer

Nu har jeg lige rippet to CDere med Windows Media Player, men ser så til min forfærdelse, at filerne er "beskyttede"(ikke skrivebeskyttede) og kan dermed ikke redigeres. Det var ikke meningen og jeg har nu fjernet fluebenet i Funktioner/Instillinger/Kopier musik. Men kan man efterfølgende fjerne den der hulens beskyttelse?
Avatar billede hassing Nybegynder
07. februar 2003 - 23:45 #1
Og hvorfor kan man ikke rippe til .mp3 i stedet for .wma?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2003 - 00:00 #2
brug cdex
www.download.com
Avatar billede hassing Nybegynder
08. februar 2003 - 00:05 #3
metal_hansen>> Det du svarer på er jo mit tillægsspørgsmål.
Spørgsmålet går på Windows Media Player og løsninger dertil.
Jeg har også Audiograbber......Såååååååhhhh deeeeeet    ;-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2003 - 04:28 #4
hmm - du har jo ikke et egentligt spørgsmål...
selvfølgelig kan du ikke fjerne 'beskyttelsen' - så ville den ikke være meget værd!
Og når man ikke kan rippe til mp3, er det jo nok pga. at MS vil ha dig til at bruge deres format!
Så mit svar var da noget der konkret kunne bruges i din problemstilling!
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 08:38 #5
Hvilken form for redigering er det du ønsker?

metalhansen-> Man kan godt få MP til at rippe i mp3 ved at rediger i regedit :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2003 - 09:51 #6
i-know > okidoki så ved jeg det :)
Avatar billede hassing Nybegynder
08. februar 2003 - 12:13 #7
i-know.dk>> Hvordan får man så Media Player til at rippe i mp3-format uden at skulle til at betale for diverse plug-ins?

metal_hansen>> Jo, en linie afsluttet med et " ? " må absolut være et spørgsmål ( lol ).
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 12:15 #8
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2003 - 12:16 #9
hassing > :-P
Avatar billede hassing Nybegynder
08. februar 2003 - 14:08 #10
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\MediaPlayer\Settings\MP3Encoding

Sådan en linie har jeg slet ikke. Og jeg har installeret Frauenhofer Radium
MP3 codec.

Så jeg er stadig lidt på den.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 14:38 #11
Hmm det har jeg da og om ikke andet kan jeg da lige smide et billed op af min regedit.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 14:42 #12
Men nu du har indstaleret Frauenhofer Radium MP3 codec kan du så ikke selv vælge under indstillinger hvilket format dine cder skal rippes?
Avatar billede hassing Nybegynder
08. februar 2003 - 14:51 #13
Nej, jeg kan ikke vælge MP3 og det er bare træls.
Jeg kan ikke lige få øje på hvad jeg har gjort forkert.

Ja, jeg vil gerne lige se et billede af din regedit.
Avatar billede hassing Nybegynder
08. februar 2003 - 14:54 #14
i-know>> Hvilket codec bruger du?
Og skal det tilføjes i plug-ins?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 15:06 #15
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 15:07 #16
Jeg mener jeg bruger det samme som dig jeg kan sku ik huske det da det er lang tid siden jeg sidste har rodet med det.
Avatar billede hassing Nybegynder
08. februar 2003 - 21:34 #17
Damn!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2003 - 21:52 #18
hassing > du har da fået svar, så du kan ikke ta pointene igen!
Avatar billede hassing Nybegynder
09. februar 2003 - 12:27 #19
metal_hansen>> Hvis det er det svar du kom med, så kan jeg ihvertfald tage
pointene igen. Det svar var overhovedet ikke brugbart. Mit spørgsmål gik på
Windows Media Player og det var ikke det du svarede på.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 15:18 #20
Afvist svar: metal_hansen
prøv lige at læse det igen.
Avatar billede razor Nybegynder
01. marts 2003 - 21:04 #21
Hassing - blot fordi du ikke kan gøre det umulige, bør du da belønne metal_hansen for hans hjælp. Han brugte jo en del af sin tid på at sætte sig ind i dit problem og svare dig. :)
Avatar billede razor Nybegynder
08. marts 2003 - 11:12 #22
Hassing er nu deaktiveret. Fortsat god weekend.