Avatar billede rexjr20 Nybegynder
07. februar 2003 - 10:45 Der er 5 kommentarer

SSI commandoen #exec....

Jeg jeg har lidt props med at få inkluderet ASP fil i mit shtml dokumentet... jeg tror nok man kan bruge denne kommando:

<!-- #exec cgi="test.asp"-->

Men intet resultat....

nogen forslag ?????
Alt er velkommen

Note: I ASP filen er der både ASP kode og SSI includes
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. februar 2003 - 10:50 #1
Og det har hvad med html at gøre....?
Avatar billede somaliomar Praktikant
07. februar 2003 - 11:08 #2
Jamen, kan du så ikke bare bruge SSI? Læs mere om SSI includes på http://www.html.dk/tutorials/ssi/lektion3.asp
Avatar billede rexjr20 Nybegynder
07. februar 2003 - 11:55 #3
pelkjaer--> (D)HTML skulle aldrig stå for dynamisk html altså ASP, PHP og div andet....

somaliomar--> har prøvet den og 25 andre... ingen hjælp der desværre...
Avatar billede somaliomar Praktikant
07. februar 2003 - 12:19 #4
Har du prøvet at kigge på http://www.html.dk/tutorials/ssi/lektion3.asp ??
Avatar billede olebole Juniormester
08. februar 2003 - 17:06 #5
<ole>

rexjr20 >> Nej, aldrig. DHTML står for Dynamisk HTML, som er en kombination af HTML, CSS og JavaScript ... intet andet  :)

/mvh
</bole>