Avatar billede pana Nybegynder
06. februar 2003 - 23:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

g-force se mx 440

jeg har købt en pc idag, med g-force, med der var ingen driver med kortet... er der nogen der kan hjælpe med en link, så jeg kan downloade g-force se mx 440?
Avatar billede dwal Nybegynder
06. februar 2003 - 23:47 #1
www.nvidia.com
prøv at hente en af de nye detonator drivere
Avatar billede popsy Novice
06. februar 2003 - 23:51 #2
Er nødt til lige at smide en kommentar her!

Lad være med at hente den driver der hedder 41.09 til netop det der kort! En del af min omgangskreds har haft store problemer efter at have inst. den, og det er endt med at den er blevet afinstalleret igen, til fordel for ver. 40.72.

Bare mit råd, står dig naturligvis frit for at prøve dig frem, men dårlige drivere er sq skyld i så mange ærgelser :D
Avatar billede dwal Nybegynder
06. februar 2003 - 23:53 #3
popsy har ret, mange af de nye drivere ka' ikke måle sig med de gamle :D
Avatar billede totaliorden Nybegynder
06. februar 2003 - 23:56 #4
Popsy ->
Som de også selv skriver inde på nvidia.com , som er driverne ikke godkendt af microsoft endnu. Så derfor burde det da ikke være en overraskelse for dig, hvis der er fejl i driverne.

Pana ->
Hvis du har 95/98/me : http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_30.82
Hvis du har 2000/xp : http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.72
Avatar billede totaliorden Nybegynder
06. februar 2003 - 23:56 #5
som = så .....
Avatar billede popsy Novice
07. februar 2003 - 00:14 #6
øhhh totaliorden> forstår ikke lige hvor du vil hen? Har jeg sagt jeg var overrasket?

Synes du er meget nedladende, hvor vil du egentlig hen med den kommentar?

pana havde fået et råd om at hente nyeste driver, den har jeg konstateret fejl på, det fortæller jeg ham. Hvor er det du ser problemet?