Avatar billede cain Nybegynder
06. februar 2003 - 23:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kollegie

Hej brugere på eksperten.
Jeg sidder på et kollegie og er mega træt af at folk hele tiden downloader så os der bare skal på nettet og kigge ikke kan komme til pga. de nørder der heletiden skal downloade sluger hele forbindelsen.

Findes der ikke et program der kan sluge hele forbindelsen til min computer så jeg kan styre hvor meget der skal bruges af de andre eller bare sådan så det er min com der sluger hele forbindelsen så jeg kan være mega hurtigt på nettet.

Hilsen Pierre Christensen
Avatar billede sukos Juniormester
06. februar 2003 - 23:40 #1
Bestil din egen ADSL-linie, medmindre al trafik skal igennem din comp først!
(svar)
Avatar billede avlund Nybegynder
06. februar 2003 - 23:41 #2
Nul, putte, no can do. Det er routeren og evt. serveren der styrer den slags og ikke de enkelte computere.
Avatar billede cain Nybegynder
06. februar 2003 - 23:42 #3
det gør ikke mig noget at alt trafik skal igennem min maskine kan i hjælpe mig. jeg er mega træt af at ikke kunne komme ind på en hjemmeside med 56k speed når vi har 2 mbit på kolligiet
Avatar billede avlund Nybegynder
06. februar 2003 - 23:47 #4
Jamen, det kommer an på hvordan systemet er bygget op. Har i ikke en serber eller et eller andet al trafikken går igennem?
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 23:47 #5
Der er ikke noget at gøre, hvis du ikke har adgang til serveren.
du kan kun gå hend til geeksne og sige "FUCK JER LEDE G33K$ NU SMUTTER I, JEG SKAL SE PORNO, OK??!?!"

;)
Avatar billede avlund Nybegynder
06. februar 2003 - 23:48 #6
Du kan ikke uden videre lede al trafikken igennem din maskine - det kommer an på hvordan kablerne er sat op og hvordan IP-adresserne er blevet tildelt af systemadministratoren.
Avatar billede avlund Nybegynder
06. februar 2003 - 23:49 #7
philip... ikke PORNO, men "pr0n"

Det er det eneste sprog de forstår..
Avatar billede cain Nybegynder
06. februar 2003 - 23:49 #8
jeg mener ikke vi har en server til at stå
Avatar billede sukos Juniormester
06. februar 2003 - 23:49 #9
hmm, hurtigste alternativ må jo næsten være at hacke sig ind på de andres maskiner, for at få dem til at gå ned en dags tid eller to, og så ellers starte forfra! :O)
Avatar billede cain Nybegynder
21. februar 2003 - 14:43 #10
lige meget har fundet et program der har kunne hjælpe mig
Avatar billede emileej Nybegynder
16. marts 2003 - 09:59 #11
Så der er ikke brug for ham serberen?