Avatar billede kristian Nybegynder
06. februar 2003 - 12:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Divx til maskine med 32 mb ram

Min kæreste vil gerne se divx-film, men den nye divx 5.03 kræver 64 mb ram, og hun har kun 32 mb. Er der nogen, der kender et andet godt divx-codec, eller skal jeg bare installere den gamle 4.12?

K.
Avatar billede ffn Nybegynder
06. februar 2003 - 12:49 #1
ram er så billigt, så se dog om ikke du kan købe noget brugt?
Avatar billede chalde Seniormester
06. februar 2003 - 12:52 #2
du kan ikke se en divx 5 film med divx 4 codecs...
Hvor hurtig er comp ellers? cpu?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
06. februar 2003 - 12:52 #3
hvis pc'en kun har 32 mb ram er den sandsynligvis temmelig gammel, og spørgsmålet er om den overhovedet er hurtig nok til at afspille divx film.
Avatar billede kristian Nybegynder
06. februar 2003 - 12:58 #4
Det er en pentium 2 333 MHz. Den afspiller andre film udmærket. Også ældre DivX'er. Men vil det sige, at der ikke findes et alternativ til DivX 5.03?
Avatar billede chalde Seniormester
06. februar 2003 - 13:03 #5
hvis du har tid og lyst, kan du jo lave filmen om til en ældre version.. Ellers ikke...